Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Selka schreef:Toevallig gister de Cashels omgedaan bij 2 van de 4. Op zich niks mis mee hoor maar mijn LeMieux vind ik steviger en staat mooier van de ogen af. Volgens mij dus ook omdat het materiaal wat steviger is.
Prijstechnisch en qua uitvoering ben ik al om. Ik heb een paard wat er lol in heeft om halsters en hoofstellen af te gooien. Gewoon omdat het kan. Is een familietrekje. Het lukt 'm ook gewoon goed, draai je even om om je zadel te pakken en hij staat blootshoofds een meter naast een bungelend halster heel zoet op je te wachten op de poetsplaats. Met een voldaan hoofd want het statement is weer gemaakt. Maar een paar jaar geleden heb ik een dag een vliegenmasker geleend van een stalgenoot (die helaas niet meer weet waar ze 'm vandaan heeft) en die heeft hij de hele dag keurig om gehouden. Dus ik heb hoop. Als het 'm wat oplevert (zoals een vliegenvrij hoofd) gedraagt 'ie zich misschien. Mijn shet is de braafheid zelve, als mijn ruin van haar masker af blijft doet ze er zelf zeker weten niks raars mee.
Voorpluk er niet onder is inderdaad de bedoeling. Zowel de Busse als de Field Relief bieden denk ik genoeg ruimte en/of zijn makkelijk verknutselbaar. Prince schreef:Heb trouwens ook een Cashel, maar die heeft wel een fleece randje langs de oren. Ook is de Cashel minder soepel bij het materiaal dat onder de kaak vast zit. Qua pasvorm weet ik het verschil niet, moet hem nl nog passen (vandaag binnen gekregen).
.
Die knip ik er wel even af. De Busse was er niet meer in zijn maat, en toen ik verder ging zoeken had ik op tijd de tegenwoordigheid van geest om te bedenken dat hij gauw last heeft van dazen. Dit jaar dan niet maar in de zomers dat er wel dazen zijn wel. Het is dan ook een modelletje met zebraprint geworden voor hem.