Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Kimm4
Als ik zelf creme opdoe dan moet ik echt wel een stuk bij mijn ogen vandaan blijven, vooral aan de bovenkant, anders komt het toch in mijn ogen, omdat het later toch verspreid.
Zou maar goed in de gaten houden of hij geen irritatie krijgt of veel knippert.
Kimm4 schreef:MirandaFuego schreef:Kimm4
Als ik zelf creme opdoe dan moet ik echt wel een stuk bij mijn ogen vandaan blijven, vooral aan de bovenkant, anders komt het toch in mijn ogen, omdat het later toch verspreid.
Zou maar goed in de gaten houden of hij geen irritatie krijgt of veel knippert.
Ik zie ze zeker 5x per dag gezien ze fijn aan huis staan, dus dat zit wel goed.
Vind het trouwens ook apart om te zien dat bij een van onze pony's de creme een dag later nog heel dunnetjes erop zit, terwijl bij de andere pony's het na een paar uur al echt onzichtbaar is. Misschien dat zoiets te maken zou kunnen hebben met dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet?
snorkel1986 schreef:Niello schreef:Wij hebben van die vliegengordijntjes, je weet wel zo'n frontriem met draadjes, met tie-wraps aan de neusriem van de halsters bevestigd. Draadjes een beetje inkorten met schaar. Werkt al jaren perfect!
Verder hebben ze ook vliegenmaskers op.
Heb je daar foto van? Even voor het idee?
Spritz schreef:Bij mijn paarden werkt het helaas niet.. jammer, was ideaal geweest voor de opfok buiten. Mijn laatste hoop is Aloe Vera, gisteren besteld.
snorkel1986 schreef:Niello schreef:Wij hebben van die vliegengordijntjes, je weet wel zo'n frontriem met draadjes, met tie-wraps aan de neusriem van de halsters bevestigd. Draadjes een beetje inkorten met schaar. Werkt al jaren perfect!
Verder hebben ze ook vliegenmaskers op.
Heb je daar foto van? Even voor het idee?
Sure_lee schreef:Een een vraagje. Waarom willen jullie de vliegen weg hebben bij je paard? Hebben ze er erg last van? Ontstaan er wondjes? Of een andere reden?
Mijn pony's staan 24-7 buiten. Ze hebben niks op of om. Zitten ook onder de vliegen maar die slaan of schudden ze weg. Naar mijn idee hebben ze er niet zoveel last van en doe er dus ook niets aan.
Sure_lee schreef:Een een vraagje. Waarom willen jullie de vliegen weg hebben bij je paard? Hebben ze er erg last van? Ontstaan er wondjes? Of een andere reden?
Mijn pony's staan 24-7 buiten. Ze hebben niks op of om. Zitten ook onder de vliegen maar die slaan of schudden ze weg. Naar mijn idee hebben ze er niet zoveel last van en doe er dus ook niets aan.