Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze reageert waarschijnlijk heel heftig op "iets" hier in de buurt van onze wei. Het resultaat zijn allergische reacties met ontstoken ogen, jeuk, snotneus, de hele dag door met haar hoofd schudden en echt een heel ongelukkig paard die er enorm last van heeft. Ze heeft haar eczeemdeken met kap op, maar ook dat helpt niet. Het kan een kruid zijn, een boom, een pol etc etc. Ontzettend jammer en verdrietig, want het is echt een enorm lief paard... maar ik wil gewoon eerlijk tegenover haar zijn en ik wil echt niet dat ze hier de rest van haar leven moet lijden omdat wij zo gek op haar zijn. Een van de ponies van de buren komt nu hier te staan als ze weg (had ik al gezegd dat mijn buren echte schatten zijn?!) is en wij moeten weer opzoek naar een maatje voor Ilyn.
Ben al het hele weekend ziek zonder stem dus weinig met de paarden gedaan buiten gewoon in de wei zetten, mesten en voeren.... 

Verder ook nog een hond en een kat. Er komen nog kippen en konijnen extra. Wij proberen ook zo zelfvoorzienend mogelijk te leven

Chasey schreef:Wat leuk gedaan Selka! Lieve foto heb je van ons uitgezocht.
En die foto van MArloesje erbij, super leuk!
Wat leuk Flew, jullie eerste drafje! Mag je zeker trots op zijn, toch weer een mijlpaal.
Welkom terug xJitskee
Met de drukt een het warme weer heb ik ook vrij weinig gedaan met de paardjes hoor.
Ja het zwemmen afgelopen week![]()
Had eigenlijk het plan om vandaag weer eens een buitenritje te maken, maar we hebben nog zoveel te doen.
Wie weet nog een kleine rit, we zien wel.
Gisteren nog wel even helemaal Zen geweest met Nick. Dit soort kleine dingetjes doe ik wel veel tussendoor. En dat is ook super fijn.
[ [url=m/B0g4hZ.jpg]Afbeelding[/url] ]