Ik dacht eerst; nee niet afknippen! Maar nadat ik zag dat alles eraf was. Staat véél verzorgder! Goede keuze gemaakt! De manen van mij merrie waren ook zó dun aan de onderkant. Nu lekker kort. Kunnen we samen jaren wachten op de lange manen.
Nu ben ik wel benieuwd of het later ook dikker terug komt. Dus wil je laten weten hoe het er over een aantal maanden of na een jaar uit ziet?
ierusju
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 18:44
Haha als je me helpt herinneren Toen ik het grootste gedeelte had afgeknipt, voelde het wel al meteen een stuk dikker aan, omdat al die dunne slierten wegwaren. Dus waarschijnlijk zal het bij het teruggroeien wel dik aanvoelen
puppy1128
Geplaatst: 14-06-18 19:37
Die van mij heeft het niet zo erg. Maar als jaarling hengst mooie dikke manen en geen idee waar dat dikke gebleven is.. groeit zover ik zie wel vanaf de 'boven en onderkant' weer aan, dus als dat net zo lang is gegroeid, is het weer dik.. Maar toch. Heb ook zoiets van, als er een vlecht vanaf de bovenkant eruit is gehaald door een paard denk ik dat ik ook de scheer apparaat erin zet. Want een hap eruit vind ik helemaal geen potje.. Maar hoop dat het niet hoeft. Al ben ik stiekem wel benieuwd hoe een boog zou staan. Vind het bij veel paarden wel stoer staan. Maarja als het niet mooi is, duurt het zo lang met groeien..
Kcinarual
Geplaatst: 14-06-18 19:47
Gerdjee schreef:
Tof zeg! Dit wil ik misschien ook ooit nog bij mijn shetten doen! Lijkt me echt stoer shetjes met hanenkam. En een Fries met hanenkam al helemaal!
Is zeker stoer! Mijn shet heeft een jaar met een hanenkam gelopen.
Shenavallie
Veel beter! Ik heb vorige week bij onze pony ook alle manen eraf geschoren. Zat al 2 jaar te twijfelen maar nu helemaal geen spijt, het staat zo stoer!
Veel beter! Ik heb vorige week bij onze pony ook alle manen eraf geschoren. Zat al 2 jaar te twijfelen maar nu helemaal geen spijt, het staat zo stoer!
Mijn smaak was het in eerste instantie ook niet, maar nu vind ik het wel echt gaaf. Maar we moeten maar afwachten hoe het er over een paar maanden uitziet en of ik het dan nog steeds leuk vind