Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cobiie schreef:Zonde dat dit de reden is om weg te gaan op stal, hoewel ik het mij wel enigszins voor kan stellen.
Ik sta op een grote stal waar met zijn alle afspreken niet voorkomt, maar met sommige stalgenoten spreek ik wel “privé” af maar zeker niet wekelijks.
Lughnassadh schreef:Ik heb echt leuk contact op stal. Gewoon gezellig. Af en toe organiseren we wat en iedereen is vriendelijk tegen elkaar. Heb je hulp nodig dan is er ook altijd wel iemand bereid je te helpen. Er wordt ook wel samen buiten gereden en zo. Maar van wat jij omschrijft zou ik het ook benauwd krijgen.
Jammer dat ook ze je niet begrijpen en het niet lijken te respecteren.
IJsco_Love schreef:Eén andere stalgenoot heeft nu op app aangeven vrijdag ook niet mee te gaan omdat ze druk is, en werd gelijk beschuldigd dat ze partij voor mij zou kiezen...Echt heel bijzonder dit....
Terwijl normaal één keer afzeggen nog wel kan en deze vrouw (zolang ik haar ken) altijd meegaat. Maar als je toevallig nu niet kan sta je aan mijn kant....Ik wist niet eens dat ik een kant hadWat een nare reacties van mensen die eerst zo leuk waren, zeg
![]()
Gister zei iedereen op stal wel gewoon gedag en werd het onderwerp vermedenvond ik wel best