Wat kost pensionstalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:00

Regio Drenthe zit alles rond de 250 met binnen halen volpension en na buiten kunnen. Ect.

Amsterdam zal weer veel duurder zijn

kvulden

Re: Wat kost pensionstalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 22:05

Jeetje wat zijn de verschillen groot. En niet altijd door meer luxe merk ik. Mijn vraag komt voort uit het feit dat ik misschien een weiland bij kan huren en er dan ruimte is voor pension paard (en) en ik dus wil kijken of ik die dan ook iets te bieden heb. Dank jullie wel voor jullie uitgebreide antwoorden. Het zal dan volpension kunnen zijn gezien ik dan zelf er ook 2 paarden heb staan. Verder is het nu alleen echt wei en moet ik uitzoeken welke voorzieningen ik daar kan gaan realiseren. Dat heet natuurlijk ook invloed op de prijs.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:11

Ik betaal in regio rotterdam €350, vol pension. 20x60 binnen en buitenbaan met agterberg bodems. 6 paddocks, longeerbak, trailer stalling, stapmolen, in de zomer overdag weidegang..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:13

Babootje schreef:
MVasbo schreef:
520€ all in. En dan wil je niet weten hoe kort mijn paard buiten kom.... omgeving haarlem

Dan kan ik je de hand schudden.
Onze stal is bovendien ongeveer 20 min met de auto en in de spits meer dan een half uur. Dus tel de reiskosten er nog maar eens bij op.
In mijn omgeving zitten 4 stallen op 10 minuten afstand met de fiets en op 15 min met de auto nog eens 2 a 3 stallen. Maar niet 1 fatsoenlijke stal. Overal is het of te weinig hooi/strooisel, te weinig buitenruimte voor de paarden, te weinig ruimte om om de manegelessen heen te rijden, slechte bodems, geen uitrijmogelijkheid, etc etc. Om te huilen gewoon.

Ben gewoon jaloers op de rest hier.

Ik sta bij Verboon in Schipluiden. Ben ong 400 in de maand kwijt met stapmolem service en ze staat op zaagsel.

Stro en hooi kan je bij bestellen als je vindt dat ze het te weinig krijgen. Overdekte binnenbaan, grote buitenbaan. Overdekte longeercirkel en stapmolen. Overdekte paddock. Overdags is deze voor de opfok. En stuk of 8 andere paddocks.

Zomers kan je paard met de groep mee het land op van ong 12 tot 1730.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wat kost pensionstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:26