Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
khirshanta schreef:Er zijn twee kanten natuurlijk...
als je zegt dat je paard niet teveel gevoerd moet worden- proberen ze juist misschien nu aan je wens te voldoen.
De graspiste gaf je zelf al aan, een inschattingsfout.
Je paard alleen zetten op een eigen stuk wei: kan dat het omwille van de kwaliteit van de wei nu even niet gaat- en als je paard door de paaltjes heenwandelt, kan ik me indenken dat ze nu niet genegen zijn een extra stuk af te zetten.
Blaadjes in hooi: zolang het niet giftig is... waarom niet? Soms staat er een boom naast het hooi, en heb je na een stevige wind eens wat bladeren erbij. Hoe lang lag dit hooi al in zijn stal? Had hij het net gekregen? dat ziet het er vanuit deze hoek knap summier uit, dat zou toch een behoorlijke bult mogen zijn
De bodembedekking kan ik helaas geen zinnig woord over zeggen; ik zie het niet goed op de foto. Is het op stalmatten of echt op puur beton?
Misschien is e.e.a. op misverstanden gebaseerd. Sommige stalhouders zijn nu eenmaal niet altijd vrolijk en voorzichtig- sommigen zijn direct, en soms hebben ze hun dag niet.
Maar, mijn mening telt hierin niet -als jíj je niet prettig voelt, en je paard kan er niet aarden- dan kun je beter een andere stal zoeken
Hopelijk voelen jullie je, hoe dan ook, snel op je gemak!