Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit is inderdaad in Giethoorn!
alleen ga ik er dus wel echt een stallenblok van maken i.p.v. een inloopstal. Hij kan overigens wel gebruikt worden als inloopstal. In eerdere posts staan mijn ideeën en tekeningen van hoe ik het stuk bij de stallen wil gaan maken. Dat wordt dus nog 4 meter langer omdat de container groter is. We gaan inderdaad ook nog paddocks aanleggen, of nouja: een rijbak van 17 x 40 of 17 x 60 en een longeercirkel van 15 x 15. Dan zou ik uiteindelijk dus 3 ruimtes hebben die ik als paddock kan gebruiken, 2 kleine en 1 grote. Daar kunnen ze dan op als het land echt nat is. Verder heb ik op mijn eigen erf dan nog minstens 4700 m2 aan weiland over en 3 meter verderop 3000 m2.
gezellig al die volgers!

Tribunals schreef:Er komt waarschijnlijk zand en tegels overheen want zoals je kunt zien moet het flink opgehoogd worden! We willen dat de overgang van buiten naar stal gelijk is, dus niet met een opstapje zoals nu. Misschien zegt freesasfalt je wel iets? Dat is eigenlijk het juiste woord.