SandravdB schreef:Ik was laatst voor vier paarden 70 euro kwijt, twee controle hoefde niets aan te gebeuren, een moest flink gevijld worden en andere twee haken weg vijlen
Dat worden zo kalmaan wel verbluffende prijsverschillen zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OneAndOnlyx schreef:Keet schreef:Er wordt hier gevraagd om tandartsenniet om gebitsverzorgers
Heb deze trouwens een keer bij mijn pony gehad. Een maand of 3 later een echte tandarts kunnen laten komen want hij had alleen de voorste paar cm gedaan en niet het probleemgebied wat verder achterin lag
Ik liet Madelon Van Der Krogt-Van Beek komen. Van Integraded Horse Care. Weet alleen niet of ze nog nieuwe klanten aanneemt
Sorry maar wat is het verschil? Want is mijn dierenarts die verdoofd een gebitsverzorger of tandarts? Ik zit toch al 14 jaar in de paarden maar dit..![]()
Ik ben overigens al 2 jaar tevreden bij hoef en gebit. Voor zowel de hoeven(elke 6 weken voor mijn paard, elke 12 weken voor mijn shets, en 2 van de 3 hebben redelijke probleemvoeten) als het gebit bij hem. Maargoed blijkbaar is dat offtopic ofzo..
BrankaZ schreef:Er wordt hier gevraagd om tandartsenniet om gebitsverzorgers
Heb deze trouwens een keer bij mijn pony gehad. Een maand of 3 later een echte tandarts kunnen laten komen want hij had alleen de voorste paar cm gedaan en niet het probleemgebied wat verder achterin lag
Ik liet Madelon Van Der Krogt-Van Beek komen. Van Integraded Horse Care. Weet alleen niet of ze nog nieuwe klanten aanneemt
Koper schreef:Pandora2 schreef:Hier 50 eurootjes per paard. Geen sedatie, elektrisch gevijld.
Geen voorrijkosten en gewoon nakijken is gratis.
He??? Elektrisch vijlen zonder sedatie??
Akke_sSpring schreef:Ik heb een tandarts en een veearts gehad voor mijn paard. De eerste vijlde handmatig, maar omdat mijn paard het hoofd steeds omhoog gooide wilde de tandarts geen risico meer lopen. Toen kwam de veearts tevens tandarts; Hij verdoofde altijd en vijlde elektrisch. Mijn paard moest meerdere malen bijverdoofd worden, het bloedde altijd en mijn paard at daarna altijd slecht. Inmiddels laat ik al enige jaren Reinier van de paardentandarts.nl komen. Hij vijlt met de hand, werkt korte momenten met de klem en mijn paard laat zich keurig behandelen door hem. Geen problemen meer met eten. Het paard van een vriendin van mij is voor de zekerheid nog wel eens nagekeken door een andere veearts en die concludeerde dat het vijlwerk er prima uitzag. Voor ons geen andere meer.
Wij betalen bij 6 mensen of meer 65 euro bij behandeling. Controle is gratis. Bij minder dan 6 mensen komen er wel reiskosten bij.
Akke_sSpring schreef:Ik heb een tandarts en een veearts gehad voor mijn paard. De eerste vijlde handmatig, maar omdat mijn paard het hoofd steeds omhoog gooide wilde de tandarts geen risico meer lopen. Toen kwam de veearts tevens tandarts; Hij verdoofde altijd en vijlde elektrisch. Mijn paard moest meerdere malen bijverdoofd worden, het bloedde altijd en mijn paard at daarna altijd slecht. Inmiddels laat ik al enige jaren Reinier van de paardentandarts.nl komen. Hij vijlt met de hand, werkt korte momenten met de klem en mijn paard laat zich keurig behandelen door hem. Geen problemen meer met eten. Het paard van een vriendin van mij is voor de zekerheid nog wel eens nagekeken door een andere veearts en die concludeerde dat het vijlwerk er prima uitzag. Voor ons geen andere meer.
Wij betalen bij 6 mensen of meer 65 euro bij behandeling. Controle is gratis. Bij minder dan 6 mensen komen er wel reiskosten bij.
Cowboy55 schreef:SandravdB schreef:Ik was laatst voor vier paarden 70 euro kwijt, twee controle hoefde niets aan te gebeuren, een moest flink gevijld worden en andere twee haken weg vijlen
Koper schreef:Cowboy55 schreef:
Ik sta er ook van te kijken![]()
Paardentandarts.nl had ik ook gevonden, en meer positieve ervaringen over gelezen. Maar op hun website duwen ze je wel heel erg naar dat je moet bellen of mailen. Dat kan ik zelf ook wel bedenkenIk wil juist op zo'n site vast wat informatie kunnen vinden. Maar goed, braaf het contactformulier ingevuld. Krijg ik een sms dat ik ze kan bellen
Laat maar
Wiske2 schreef:De paarden hoeven bij hem geen sedatie, ze vertrouwen hem blijkbaar. Ook paarden die bij de vorige tandarts zowat narcose moesten zo wild en bang waren ze.