Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bamii schreef:Het paard merkt er toch helemaal niks van of die haren nou wit zijn of bruin. Dus als TS graag bruin wil zou ik geen reden zien waarom je niet (mits paard vriendelijk) zou gaan verven. Sterretjes en hartjes op je paard scheren kan wel, maar een stipje bij werken niet? Bruin is wel een lastige kleur om er wat voor te vinden.
Goof schreef:Als je paard straks op leeftijd komt en grijs wordt, doe je het dan in een dompelbadje of wat?

Caitlin_K schreef:Je hebt van die speciale spuitbussen met spul erin:
https://www.minihorseshop.nl/shapley-s- ... h-up-spray
Potate schreef:Hoe erg is het? Voor wedstrijden enzo kan ik het me wel voorstellen dat je het een beetje wil wegwerken om het netter te laten lijken. Ik zou het zelf niet doen, maar als het je irriteert...
Verder vind ik het gek hoe sommige mensen reageren.
TS vraagt een normale vraag of er iets is wat diervriendelijk is. Zo niet, neem ik aan dat ze het welzijn van haar paard toch voorop stelt.
Nikass schreef:Goof schreef:Als je paard straks op leeftijd komt en grijs wordt, doe je het dan in een dompelbadje of wat?
Goh ik wist niet dat ik een topic had geopend "mijn paard wordt grijs wat kan ik eraan doen"
Je hebt echt ontzettend zinvolle inhoudelijke bijdragen aan dit topic Goof! Applausje voor jezelf
(Geldt ook voor Britta)
Maar er bestaan ook extensions voor manen en staart, dus waarom niet verven als het niet schadelijk is. Het is nu wel niet iets wat ik zou doen, maar als het je zo stoort...