Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RoyceMack schreef:Mijn stal routine gaat volledig aangepast worden (gedwongen). aangezien ik de boodschap heb gekregen dat de paarden (met name mijn paard) niet meer los in de bak mag.
Ik wist al dat het niet gewenst was om de paarden los te gooien in de bak en de mijne kon na de verhuizing behoorlijk losgaan. Toen is me gevraagd hem in de paddock te zetten. Hier liggen helaas allemaal harde stenen in, dus heb ik paard zover gekregen dat hij niet meer ging ontploffen. Longeren opgepakt in de bak. Maar ik wil afwisseling, en dat doe ik dan met vrije springtraining. Voordat ik op stal kwam aangegeven dat ik wilde springen met mijn paard en of dat oke was. ja was geen probleem, zelfs de spring staanders mee opgehaald. Paar keer gesprongen etc. Super leuk! Paard vind het leuk en ik ook.
Nu is er op stal iemand en die gaf aan er 'last' van te hebben dat er afzetsporen waren in de bak. en die heeft met de eigenaren van de stal afgesproken (zonder overleg) dat als er in de bak te merken was dat er gesprongen werd, dat het dan voor mij ophield en dan moest ik weer in de paddock met stenen (wat ik zeker niet wil doen ivm blessures en zelfs open wonden).
nu ruim ik altijd perfect op na mijn trainingen en vraag ik mij ten zeerste af wat er te merken valt aan de afzetsporen. maar het paard in kwestie dat er last van had was gestruikelt..... oke.
Ik baal er enorm van. zeker omdat ik mn paard dit plezier nu moet ontnemen en dat doe ik liever niet.