Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheminee schreef:Ik hoor van verschillende mensen dat het net zo lang duurt als vlechten met naald en draad. Want kn het vlechten zit de meeste tijd en dat wordt niet vervangen.
Ik vind het zelf veel te duur voor klemmetjes die na 2 a 3 keer afbreken..
Touw is circa 6 euro en doe er nu al 2 jaar mee.
Maik79 schreef:Zou iemand eens willen opmeten hoe lang de steeltjes zijn die door de knot gaan? Ben al bij een paar bedrijven gevraagd maar krijg geen antwoord. Denk nl. Dat ik de XL moet hebben, maar vind t een beetje prijzig voor een gok
magootie schreef:Maik79 schreef:Zou iemand eens willen opmeten hoe lang de steeltjes zijn die door de knot gaan? Ben al bij een paar bedrijven gevraagd maar krijg geen antwoord. Denk nl. Dat ik de XL moet hebben, maar vind t een beetje prijzig voor een gok
Ik heb ze even voor je opgemeten. Ze zijn 4cm
Balko schreef:Ik gebruik ze nu sinds kort maar vind het top! Kunst is wel om ze bij het 'uit einde' van het knotje door te steken. Ik wilde hem meer door het midden steken maar dan heb je inderdaad het steeltje te kort en zit het niet stevig. Eerste keer was het prutsen maar nu vind ik t ideaal! Tevens gebruik ik ze nu al 4 keer zonder problemen opnieuw