Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol013 schreef:sammyoo: Daarom zeg ik betalen en vinden. Wij zijn daarvoor ook uitgeweken naar een andere hoek.
Op die kleine oppervlakten kom je vaak op heel weinig op gras. En tenzij een paard er echt ziek van wordt doe je ze daar toch echt een gruwelijk plezier mee. Dat lopend eten kun je niet tegenop 'slowfeederen'.
En/of de vrijheid om de benen echt flink te strekken zijn dan ook maar beperkt. 800m2 per perceel is dan al aan de kleine kant.
Ik zeg echt niet dat het niet kan. Of dat het zielig is. Op zich kun je behoorlijk goede huisvesting verzorgen op die kleine oppervlakte maar IK heb er op 1,5ha toch echt meer plezier van.
Sammyoo schreef:pol013 schreef:sammyoo: Daarom zeg ik betalen en vinden. Wij zijn daarvoor ook uitgeweken naar een andere hoek.
Op die kleine oppervlakten kom je vaak op heel weinig op gras. En tenzij een paard er echt ziek van wordt doe je ze daar toch echt een gruwelijk plezier mee. Dat lopend eten kun je niet tegenop 'slowfeederen'.
En/of de vrijheid om de benen echt flink te strekken zijn dan ook maar beperkt. 800m2 per perceel is dan al aan de kleine kant.
Ik zeg echt niet dat het niet kan. Of dat het zielig is. Op zich kun je behoorlijk goede huisvesting verzorgen op die kleine oppervlakte maar IK heb er op 1,5ha toch echt meer plezier van.
Je bent van harte uitgenodigd om eens bij me te komen kijken. Dan wil ik je nog wel eens horen! En dan wil ik ook graag bij jou komen kijken. Ik denk niet dat ik wil ruilen..
Ik doe ook niet aan slowfeederen. Ieder paard krijgt wat hij nodig heeft door de computer gevoerd, zowel ruwvoer als brok.
Overigens gaat het volgens mij behoorlijk off-topic.