Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tessebes schreef:Aangezien de stal verder geen vrije box heeft en als het een stal zou zijn waar je niet meer naar terug zou keren, dan zou ik die week niet betalen. Gewoon een principekwestie, ik snap het wel!
Tessebes schreef:Je bedoelt dat jij een conflictmijder bent, tja... dat is ook een keus. Ik hou niet van onrecht en als ik daar een discussie voor aan moet gaan, dan moet dat maar. Het gaat hier niet om een paar dubbeltjes en als er sprake was geweest van een verhuizing, dan had de box ook niet gebruikt kunnen worden.
Tessebes schreef:Je bedoelt dat jij een conflictmijder bent, tja... dat is ook een keus. Ik hou niet van onrecht en als ik daar een discussie voor aan moet gaan, dan moet dat maar. Het gaat hier niet om een paar dubbeltjes en als er sprake was geweest van een verhuizing, dan had de box ook niet gebruikt kunnen worden.
Billy schreef:Dat is allemaal leuk, maar die kast, die ze wel betaald had, is ook leeggehaald...Dan hadden ze moeten zeggen, je kunt de box krijgen, maar de kast krijg je als de vorige huurder hem leeggehaald heeft.
Dat is netter, daarbij, ze hebben niet met je spullen te gaan slepen....
sneeuwpop schreef:Billy schreef:Dat is allemaal leuk, maar die kast, die ze wel betaald had, is ook leeggehaald...Dan hadden ze moeten zeggen, je kunt de box krijgen, maar de kast krijg je als de vorige huurder hem leeggehaald heeft.
Dat is netter, daarbij, ze hebben niet met je spullen te gaan slepen....
Idd, dit is echt een- no go!
Van de box vind ik ook niet netjes, maar dat zou ik nog accepteren wanneer de pensionhouder altijd goed voor mijn paard heeft gezorgd.
Frummels schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen, alleen die van t's zelf.
Maar als het paard nou pas opgehaald zou worden in de laatste week van de maand opzegtermijn, was het paard dan weggehaald zodat de nieuwe klant er kon staan?je hebt opgezegd, paard is eerder opgehaald dus de box is de laatste periode van de huurtermijn (want dat is het, ongeacht of je opgezegd hebt of niet!!) leeg, maar jij huurt de box nog. Opzegtermijn of niet. Dus antwoord op je vraag: nee de box had niet verhuurd mogen worden terwijl jij er nog voor betaalt tenzij jij daarvoor toestemming hebt gegeven.