Als hun niet zeggen dat het moet, waarom zou zo'n kind het dan doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cinzano schreef:Toch denk ik dat iemand van 13 jaar best verantwoordelijkheids gevoel heeft en weet wat wel en niet gevaarlijk is... en daarnaast, het is de schuld van de ouders als iemand van 13 jaar geen cap draagt.
Als hun niet zeggen dat het moet, waarom zou zo'n kind het dan doen
!")
! Vaak vinden die meiden zo´n ding gewoon absoluut on-cool ...
!) Sterre schreef:Ik heb mijn dochter ook al een paar keer betrapt dat ze d´r fietshelm af had gezet, terwijl ze weet dat er zonder helm niet gefietst mag worden van ons! (waarbij we weer bij het punt aangeland zijn dat ze vaak geen gevaar in bepaalde situaties zien!)
Cinzano"]
Even een vraagje... ik vind namelijk een cap op een paard oke, maar een fietshelm heb ik altijd al wat overdreven gevonden, maar dit ter zijde....
[/quote]
Als je leest wat Kawa hieronder geschreven heeft, is het blijkbaar niet echt overdreven om een helm op te zetten...
[quote="runningkawa schreef:En vergeet je fietshelm zodadelijk niet op te zetten, want dat is hoofdletsel veroorzaker nr 1 in nL...
Citaat:Heb jij vroeger gefietst met een helm??? Of altijd paard gereden met cap?? Of heb je hem ook weleens afgelaten???
(nu maar ook vroeger).
, maar de tijd was ook nog wel een beetje anders; er was toch een hoop minder verkeer en het was daardoor ook veel overzichtelijker!
!
).
.
! (maar het is voor mij ook een automatisme om m´n gordel in de auto om te doen, ook al is het maar als ik die km naar de buurtsuper rijd !) Sterre"]
[quote="Cinzano"]Even een vraagje... ik vind namelijk een cap op een paard oke, maar een fietshelm heb ik altijd al wat overdreven gevonden, maar dit ter zijde....
[/quote]
Als je leest wat Kawa hieronder geschreven heeft, is het blijkbaar niet echt overdreven om een helm op te zetten...
[quote="runningkawa schreef:En vergeet je fietshelm zodadelijk niet op te zetten, want dat is hoofdletsel veroorzaker nr 1 in nL...
).