Fluttershy schreef:xtessax83 schreef:Mmh even wat bedacht wat ik uit je vorige post kan halen.
Stel je neemt die stal wat je moeder wil, betaalt 200 in de maand en je hebt dan een stal en binnenbak?
Wat nou als je je pony alleen daarheen verplaatst in de wintermaanden bv? Dan kan je pony in de bak ipv de wei en heeft ze in ieder geval toch wat ruimte.
Dit is uiteraard niet in vergelijking met een weide, ieder paard hoort een paar uur per dag buiten te komen maar dit is wel beter dan bij die boer neem ik aan?
En anders nog even een optie:
Je zet je paard op die stal maar gebruikt het weiland van de boer in de zomer?
Zou je hier misschien iets mee kunnen?
Het is denk ik niet ideaal maar dan staat je paard in de winter gelukkig niet 24/7 op stal?
De binnenbak gaan enkel de manege paarden in, ik heb er zelf stage gelopen dus weet wel een beetje de gang van zaken daar. Ze hebben een buitenbak maar die ligt lager gezien dan de grond zelf. Al het water zalt daar dus "in" en dan kunnen ze dus helemaal niks meer...
En je kunt niks bespreken met de eigenaren? Als ze geen weiland hebben is het wel het minste wat ze voor je kunnen doen. Laten ze alle pension paarden dan ook 24/7 op stal?