Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

litteken aan overgehouden.
). 

zelf teruggezet AUW !
auw !
) en ik val, ik blijf altijd de teugels vasthouden 
) tweede nekwervel gebroken ofzoiets, ze moest een soort brace dragen waarop pinnen bevestigd waren die recht haar schedel een stukje ingingen, leek net op een kleine eifeltoren, dit heeft ze zes maanden moeten dragen, nu moet ze nog steeds een nekband aan doen als ze zware inspanningen levert, en dat te denken dat ik ook op dat paardje tweemaal gereden heb en er eenmaal op tien min. tijd twee maal ben afgevallen..... denk je toch wel even na hoor... 
*, maar wel een paar kleine dingen:
(gebeurde wel vaker, maar nu pleurde ze om) ik dus eronder... maar met mn gekneusde been achter dr aangerend omdat het zo zielig was (ik kon wel janken, ze lag daar echt zo, gelukkig stond ze even later wel op, ook voor mn been
)
)

no way.......dus......
Ik heb de laarzen nu (20 jar later) nog staan, pas ze niet meer, maar toch...
, kostte me m'n bril en m'n ego.....
De veearts kwam en zei dat hij haar wat buscopan ging geven tegen de pijn...Wat we niet wisten van mijn paard was dat ze allergisch is aan buscopan
ze stond recht..en begon met haar hoofd en mond tegen de muur te slagen..
ze steigerde weer en viel weer achterover...
echt waar..pff ik heb het er nog moeilijk mee..

Kimmes schreef:Mijn eerste buitenrit eindigde in een drama.
Toch denk ik er nog vaak aan.Zeker als ik daar rijd.
Ze hebben hierna een sloot naast het fietspad gemaakt,zodat dit niet meer kan gebeuren (het fietspad loopt tussen de rijksweg en een park met ruiterpaden door)