Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GDG schreef:bruintje123 schreef:Ik denk, vermoed dat ze daar reageert op verkopen.
Dat is ook helemaal niet nodig.
Hm, ja dat zal inderdaad wel. Jammer weer voor het paard dat ze alleen maar ingaat op dat stukje dan in plaats van waar het hier werkelijk om gaat: het welzijn van haar paard dat gigantisch achteruit gaat omdat ze zelf meer luxe/dichterbij wil.
karuna schreef:Enige dat zou moeten tellen is het welzijn van je paard niet dat van jou. Simpel dan moet je niet voor paarden kiezen. Het is een levend wezen dat afhankelijk is van je. Misschien niet leuk om te horen maar helaas het is de werkelijkheid.
Sheeltje2 schreef:Mijn paardje staat ook halve dag paddock en halve dag land vind het prima gaan geen problemen mee
paardje is relaxt slaapt met de andere mee in ochtend gaat de helft slapen enzo heel lief staan alleen in paddock die aan elkaar vast zitten en landjes ook allemaal apart en grenzend aan elkaar ik ben er heel blij mee hoe het allemaal gaat
Julie_marley schreef:GDG schreef:Eens met bruintje. En jammer TS dat je het zit te vergoeilijken, met ''mijn paard trekt toch geen sprintje hoor haha''. Het is verdorie gewoon een postzegel waar ze ook nog eens solitair in staan om na een paar uurtjes weer opgesloten te worden. Echt, doe het niet.
Ik mag me toch ook wel fijn en gelukkig voelen op een stal?
ik zit niks te vermoeilijken, ik benoem alleen de feiten
Sheeltje2 schreef:Mijn paardje staat ook halve dag paddock en halve dag land vind het prima gaan geen problemen mee
paardje is relaxt slaapt met de andere mee in ochtend gaat de helft slapen enzo heel lief staan alleen in paddock die aan elkaar vast zitten en landjes ook allemaal apart en grenzend aan elkaar ik ben er heel blij mee hoe het allemaal gaat
Julie_marley schreef:Sheeltje2 schreef:Mijn paardje staat ook halve dag paddock en halve dag land vind het prima gaan geen problemen mee
dankjewel voor de reactie!