Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daphne_buis schreef:Goede paddocks wat bedoel je daar mee wij hebben geen paddocks alleen weiland...
daphne_buis schreef:goede omheining wat is volgens u een goede omheining ? Wij hebben nu lint en een hek van 140 waar mijn ruin zeker niet voor stopt als hij naar de overkant wil.
daphne_buis schreef:Daar bij moet ik nog wel even zeggen dat het land waar ze nu op lopen lopen normaal de koeien op dus als de koeien er niet op lopen dan mogen mijn paarden er op. hun eigen landje waar ze dus op moeten als de koeien in het land moeten is nie heel groot ik krijg er binnen kort nog een stuk bij aan waar door het 30 bij 40 word dus als dit als paddock word gemaakt dan houden ze niks te eten over
daphne_buis schreef:Waarschijn lijk dan niet duidelijk te zien op foto maar mijn stal loopt af de achter kant is laager ( zodat vroeger de plas in de put liep ) dus de bodem is zeker dik genoeg dit zijn foto's na dat ik hem heb recht getrokken en bij gestrooid ik heb al geprobeerd om meer vlas voor in te leggen zodat ze door een dikkere laag moet maar dit is geen probleem voor haar elke ochtend is de bodem te zien.
[ [url=m/00L3Qs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ms693V.jpg]Afbeelding[/url] ]
bruintje123 schreef:GDG, sorry dat ik het zeg, maar wat zit je toch te drammen over paddocks of 's nachts buiten.
Niet iedereen wil paarden in de nacht buiten, klaar.
Overigens heb ik ook geen paddock. Geen idee wat ik er mee moet.
daphne_buis schreef:Daar bij moet ik nog wel even zeggen dat het land waar ze nu op lopen lopen normaal de koeien op dus als de koeien er niet op lopen dan mogen mijn paarden er op. hun eigen landje waar ze dus op moeten als de koeien in het land moeten is nie heel groot ik krijg er binnen kort nog een stuk bij aan waar door het 30 bij 40 word dus als dit als paddock word gemaakt dan houden ze niks te eten over
beestenfreak schreef:Misschien is het al genoemd maar zijn rubber matten of zo'n stal matras geen optie? Dan kun je gewoon iedere dag de natte plek eruit halen (voordat je gaat rijden) en heb je evengoed een zachte onderlaag