Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne_xxxx schreef:Mijn paard (en de twee anderen die erbij stonden) deden dit uit verveling. Stonden overdag in de bak met slowfeeder en ook allemaal speeltjes erbij (ballen, wilgentakken enzovoort). Nu met zijn drieën verhuisd van stal en de paarden staan nu sinds een jaar 24/7 in een paddock paradise. Heb het geen van alle ooit nog zien doen.
Kabayo schreef:Zo ik zit.
Almightly intressant artikel. Wel vind ik 85 euro veel voor een "flesje" en of het helpt??
Annemieke dat zou ik vreemd vinden. Als ze 1 seconde net buiten staan duiken ze met de snuit in het zand
Te koud of te warm? Nee dat niet. Ze voelen normaal aan. En ze vreten zand als het -10 is maar ook +15.
Wilgentakken vind ik een goede! Appels en wortels kan ik bij 1 sowieso er niet tussen stoppen ivm suikerziekte en ook niet bij nog een ivm met dikke shetlanders. Overigens zijn de paarden eerder royaal dan te mager dus stop ze liever niet vol met onzin.
Ze krijgen havens draversbrok, eentje krijgt er merriebrok bij. Bijna onbeperkt ruwvoer (is einde dag wel op) uit een bak
Wij hadden als gedachte om alle paarden (het gaat om 8!) een vitamine spuit te geven. Komt dat overeen met een vitamine brok? Het gaat trouwens ook om een drachtige merrie dus niet alles kan erin!
Gebit is in orde en onbeperkt water.
Speeltjes hebben ze, jollybal.
Ze krijgen niet nooit gras. Alleen winters niet. Ze staan eigenlijk tot laat in de herfst op de weide.
Super bedankt voor het meedenken!
tengeltje11 schreef:maar geen slowfeeder?
ik zou ze dan sowieso hooi beginnen voeren in een slowfeeder,dan zijn ze veel langer bezig met eten,geeft al een stuk minder tijd tot vervelen.
tengeltje11 schreef:Zo duur hoeft dat toch niet te zijn?
Een standaard net vastmaken in de hoeken en klaar.
Die metalen roosters zijn idd slecht.
Menig mens die daarmee begon,heeft ze al lang vervangen.
En frustratie?
Waar haal je dat?