Getup schreef:Gaaf Delphi, ik lees mee. En dan oo zoek naar n pony!! Zie zo veel leuke E's voorbijkomen nu
Oh echt!! Ik heb er veel gezien, maar die zijn allemaal verkocht. Op het moment heb ik er zelf nog geen gezien waarvan ik denk ... wow dat wordt em
. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig kijk uit zelfbescherming. Het zou niet handig zijn te gaan kijken, verliefd te worden en dan hier alles nog niet af te hebben.
Al komt er echt schot in de zaak. Mijn man zit nu in Spanje om alvast wat erwten dorsers weg te brengen. Als hij terug is kunnen we samen weer even flink aan de slag. Wel hebben we besloten de uitloop even te laten voor wat het is.
Die moet afgegraven worden en daarna bestraat, maar waarschijnlijk schuiven we dat op tot dit najaar.
Wij gaan een nieuw dak leggen en de grote isolatieplaten e.d. zijn geleverd en staan helaas recht voor de bestrating die wij dit jaar niet nodig dachten te hebben. En toen kwam ik met mijn plannen
We kunnen er nu niet bij, maar hebben ruim genoeg liggen voor de uitloop. Dus dat komt dit najaar wel goed.