Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
c_alsemgeest schreef:Oh van die mooie dikke plastic bakken voor op de grond bedoelde je?
Ja daar hebben wij ook ervaring mee...
[ [url=m/z21fuO.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
Robin_S schreef:Ik vind het altijd zo vreemd dat staleigenaren of stalgenoten zich ermee bemoeien hoe vaak je komt naar je paard en wat je er dan wel of niet mee doet. Het paard staat 24/7 buiten in groep, dat is toch prima dan?
Los daarvan, als het paard niet in jouw accommodatie kan aarden en jij hebt er last van, zou ik de overeenkomst gewoon stopzetten.

ik bedoelde meer dat ik het vreemd vind dat anderen in de gaten houden hoe vaak je komt. En of je dan wel echt iets met je paard doet enzo. Kan het niet uitleggen
Myca schreef:Als je als pensionhouder een serieus probleem met één van de klanten hebt en die lacht het weg, dan is er maar één oplossing en dat is afscheid nemen van elkaar.
Zolang je 'on speaking terms' bent kan er heel veel, maar als dat niet mogelijk is dan houdt het op.
joyce B schreef:Een eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen paard. En kiest ook de plek uit waar hij/zij wil staan en beoordeelt of deze geschikt is voor zijn paard. Ik heb geen 1,60 hoge omheining. Iedereen kan zien dat de draad op 1,10 zit op de buitenkant en de rantsoendraadjes op 90cm/1meter (krulstaart paaltjes of de 1 meter witte kunststof paaltjes) Als iemand van zijn paard weet dat die er overheen springt of er onderdoor kruipt/schiet, dan is onze plek niet geschikt... Dan moeten ze gewoon even verder zoeken.
.Maar goed daar kan ik mee leven. Ben wel blij dat mensen het herkennen en dat het geirriteerd raken niet helemaal aan mij ligt
Robin_S schreef:TS natuurlijk mag je er wat van zeggen als er op jouw domein niet goed met paarden wordt omgegaanik bedoelde meer dat ik het vreemd vind dat anderen in de gaten houden hoe vaak je komt. En of je dan wel echt iets met je paard doet enzo. Kan het niet uitleggen