Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PascaLeusink schreef:verapeters schreef:je zegt dat je geen ervaring hebt met borstelen/verzorging maar op je profiel schrijf je dat je wel hebt geholpen met opzadelen/afzadelen en dat je ook hebt gereden op de pony van je zusje..... dan is het wel een beetje vreemd dat je nog nooit hebt geborsteld....... je hebt minstens toch wel eens gezien hoe het moet?
Ja, ik heb volgens mij wel de meisjes van de manege wel eens zien borstelen, maar ik heb het nooit echt zelf gedaan voor zover ik me kan herinneren. Dus ik heb ook nooit gehoord dat ik het goed doe.
Wel heeft een paard mij wel eens geknauwd... zoals paarden dat ook bij elkaar doen op hun achterwerk als ze in de wei staan.
Niet alleen gereden op de pony's en paard van m'n zusje, ook bij 2 maneges.
Annalies03 schreef:mag ik vragen wat je nu wilt gaan doen TS? heb je al iets bedacht na al deze tips en meningen op dit topic?
verapeters schreef:dan kan je toch gewoon je zusje gaan helpen....
Ook best raar dat je alleen heb gereden op de pony's en paard van je zusje en bij de manege en niet eens hebt geborsteld.... Op maneges maakt je (meestal) je pony/paard klaar om te gaan rijden, best raar dan dat je dat nooit hebt gedaan.
Sorry dat ik het zeg , maar dit komt bij mij niet erg serieus over
Shanna schreef:Em.. ik krijg zo'n vermoeden dat dit wel eens een rel-topic/ rel account kan zijn. Ik bedoel, een man van 32 die nog met zn zusje in 1 huis woont en niet op haar computer mag (en dat blijkbaar vreemd vind), plus alle andere zachtgezegd bijzondere opmerkingen in dit topic, dat klopt toch niet of ben ik nou gek..?
PascaLeusink schreef:Shanna schreef:Em.. ik krijg zo'n vermoeden dat dit wel eens een rel-topic/ rel account kan zijn. Ik bedoel, een man van 32 die nog met zn zusje in 1 huis woont en niet op haar computer mag (en dat blijkbaar vreemd vind), plus alle andere zachtgezegd bijzondere opmerkingen in dit topic, dat klopt toch niet of ben ik nou gek..?
Heeft niks met rellen te maken, wat je daarmee ook moge bedoelen.
Ik woon niet met m'n zusje in een huis, ik had het over het huis van m'n ouders als zij op bezoek is en ik er ook ben. En in dat huis mag ik niet op haar computer van haar.
Alles klopt hoor, doe rustig aan, maak je niet druk.
Koper schreef:PascaLeusink schreef:Heeft niks met rellen te maken, wat je daarmee ook moge bedoelen.
Ik woon niet met m'n zusje in een huis, ik had het over het huis van m'n ouders als zij op bezoek is en ik er ook ben. En in dat huis mag ik niet op haar computer van haar.
Alles klopt hoor, doe rustig aan, maak je niet druk.
Een aangezien deze ferme tekst ook in niets lijkt op het gezweefteef in onder andere de OP kan het inderdaad gewoon niet anders dan dat je NIET zit te trollen TS.
Volgende keer beter je best doen en meer op de vorm letten
Ocean_Child schreef:Bijzonder dat mensen hier serieus op reageren. Een man van 32 zoekt een verzorgpony om de haartjes te kammen en wil uiteindelijk als Pipo de clown met een huifkar de wereld rond. Really?!
Ocean_Child schreef:Bijzonder dat mensen hier serieus op reageren. Een man van 32 zoekt een verzorgpony om de haartjes te kammen en wil uiteindelijk als Pipo de clown met een huifkar de wereld rond. Really?!
Celiien schreef:
Ik denk dat ik maar even gaan temmen. Ik hoef echt niet de seks-verhaaltjes van dit persoon te horen
(en serieus, ik zou eht ook in mijn broek doen van het lachen met zo'n invite)
PascaLeusink schreef:Celiien schreef:
Ik denk dat ik maar even gaan temmen. Ik hoef echt niet de seks-verhaaltjes van dit persoon te horen
(en serieus, ik zou eht ook in mijn broek doen van het lachen met zo'n invite)
Seksverhaaltjes? Zij begon met het mij toesturen van xxx. Ik heb niks gezegd over seks behalve dat ik haar kinderen zou willen schenken. Ik vroeg alleen maar of ik haar een keer na mocht tekenen, dat is hoe het contact begon.
Besides, wat ik bedoelde met "het met haar doen", nou, in een huifkar door het land met een haflinger. Dat dus.
Annalies03 schreef:nou ik kan het niet meer in houden, ik ga hier dood van het lachen, veel geluk met je 'avontuur' TS, en goed gedaan 25 berichten in een dag! ik ga temmen, want dit word niks
Celiien schreef:Tip van de dag: als iemand een x onder een berichtje stuurt, betekent dat niet dat iemand kinderen met je wilt