Verzorgpony zoeken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxvera97xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:39

dan kan je toch gewoon je zusje gaan helpen....
Ook best raar dat je alleen heb gereden op de pony's en paard van je zusje en bij de manege en niet eens hebt geborsteld.... Op maneges maakt je (meestal) je pony/paard klaar om te gaan rijden, best raar dan dat je dat nooit hebt gedaan.

Sorry dat ik het zeg , maar dit komt bij mij niet erg serieus over

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:39

PascaLeusink schreef:
verapeters schreef:
je zegt dat je geen ervaring hebt met borstelen/verzorging maar op je profiel schrijf je dat je wel hebt geholpen met opzadelen/afzadelen en dat je ook hebt gereden op de pony van je zusje..... dan is het wel een beetje vreemd dat je nog nooit hebt geborsteld....... je hebt minstens toch wel eens gezien hoe het moet?

Ja, ik heb volgens mij wel de meisjes van de manege wel eens zien borstelen, maar ik heb het nooit echt zelf gedaan voor zover ik me kan herinneren. Dus ik heb ook nooit gehoord dat ik het goed doe.

Wel heeft een paard mij wel eens geknauwd... zoals paarden dat ook bij elkaar doen op hun achterwerk als ze in de wei staan.

Niet alleen gereden op de pony's en paard van m'n zusje, ook bij 2 maneges.

maar als je een paard gaat rijden doe je toch eerst even borstelen, je gooit er toch niet gelijk het zadel op? toch zeker als je op een manege hebt gereden lijkt me dat je die basis er wel een beetje bij hoort te krijgen?

mag ik vragen wat je nu wilt gaan doen TS? heb je al iets bedacht na al deze tips en meningen op dit topic? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:46

Em.. ik krijg zo'n vermoeden dat dit wel eens een rel-topic/ rel account kan zijn. Ik bedoel, een man van 32 die nog met zn zusje in 1 huis woont en niet op haar computer mag (en dat blijkbaar vreemd vind), plus alle andere zachtgezegd bijzondere opmerkingen in dit topic, dat klopt toch niet of ben ik nou gek..? :x

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 16:46

Annalies03 schreef:
mag ik vragen wat je nu wilt gaan doen TS? heb je al iets bedacht na al deze tips en meningen op dit topic? :)

Ja, mijn besluit staat vast: ik ga bij een manege langs. Ik weet ook al precies welke manege. Ik weet alleen nog niet wanneer, maar ik denk pas als ik weer een baan gevonden heb. Ik heb tussendoor een vakantie van 4 maanden ingepland die ik betaal van opgespaard geld nl.

verapeters schreef:
dan kan je toch gewoon je zusje gaan helpen....
Ook best raar dat je alleen heb gereden op de pony's en paard van je zusje en bij de manege en niet eens hebt geborsteld.... Op maneges maakt je (meestal) je pony/paard klaar om te gaan rijden, best raar dan dat je dat nooit hebt gedaan.

Sorry dat ik het zeg , maar dit komt bij mij niet erg serieus over

Op jou niet misschien, maar ik had de indruk dat de meisjes om me heen dit borstelen altijd voor me deden. Waarom weet ik eigenlijk niet. Ik denk omdat er nooit eentje mij gezegd heeft "nu jij" of zoiets. En de eigenaresse van de manege heeft het me ook nooit geleerd en gezegd dat ik het zelf moest proberen.

Ik heb vast thuis wel eens pony's geborsteld maar daarvan herinner ik me niets meer.

Hoe en waarmee zou ik mijn zusje dan kunnen helpen?

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 16:48

Shanna schreef:
Em.. ik krijg zo'n vermoeden dat dit wel eens een rel-topic/ rel account kan zijn. Ik bedoel, een man van 32 die nog met zn zusje in 1 huis woont en niet op haar computer mag (en dat blijkbaar vreemd vind), plus alle andere zachtgezegd bijzondere opmerkingen in dit topic, dat klopt toch niet of ben ik nou gek..? :x

Heeft niks met rellen te maken, wat je daarmee ook moge bedoelen.
Ik woon niet met m'n zusje in een huis, ik had het over het huis van m'n ouders als zij op bezoek is en ik er ook ben. En in dat huis mag ik niet op haar computer van haar.

Alles klopt hoor, doe rustig aan, maak je niet druk.

(edit: als je met rellen snel en druk praten noemt, dat zou kunnen. Ik ben aan een stuk door aan het lezen en posten, omdat ik toch niks te doen heb en de hele dag in de bibliotheek van Enschede zit)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:51

PascaLeusink schreef:
Shanna schreef:

Ik woon niet met m'n zusje in een huis, ik had het over het huis van m'n ouders als zij op bezoek is en ik er ook ben. En in dat huis mag ik niet op haar computer van haar.

Een aangezien deze ferme tekst ook in niets lijkt op het gezweefteef in onder andere de OP kan het inderdaad gewoon niet anders dan dat je NIET zit te trollen TS.

Volgende keer beter je best doen en meer op de vorm letten _O-

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:53

Bijzonder dat mensen hier serieus op reageren. Een man van 32 zoekt een verzorgpony om de haartjes te kammen en wil uiteindelijk als Pipo de clown met een huifkar de wereld rond. Really?! _O-

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 16:53

Koper schreef:
PascaLeusink schreef:

Een aangezien deze ferme tekst ook in niets lijkt op het gezweefteef in onder andere de OP kan het inderdaad gewoon niet anders dan dat je NIET zit te trollen TS.

Volgende keer beter je best doen en meer op de vorm letten _O-

Ik begrijp niet wat je bedoelt, maar als je de draak met me wil steken dan donder je maar op. Daar heb ik dus echt geen behoefte aan nl.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:55

PascaLeusink schreef:
Ik begrijp niet wat je bedoelt, maar als je de draak met me wil steken dan donder je maar op. Daar heb ik dus echt geen behoefte aan nl.

AF. In je mand.

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:55

Ocean_Child schreef:
Bijzonder dat mensen hier serieus op reageren. Een man van 32 zoekt een verzorgpony om de haartjes te kammen en wil uiteindelijk als Pipo de clown met een huifkar de wereld rond. Really?! _O-

ach ik heb wel gekkere dingen gehoord inmiddels.. dit is nog niks, ik kom inmiddels al 6 jaar op dezelfde pensionstal/western stal. en daar komen ook wel aparte verhalen binnen waar van je zo iets hebt van "waar vestop je de camera, want dit kan niet echt zijn"

edit: oeps ik lieg, het is 6, niet 8! :o
Laatst bijgewerkt door Annalies03 op 08-12-16 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 16:55

Ocean_Child schreef:

Goed toch? Ik ben serieus, zij zijn serieus.

Ja, really. Een meisje van m'n leeftijd dat ik een half jaar heb proberen te bereiken op Facebook kwam volgens mij ook niet meer bij van het lachen aangezien ik het met haar wilde doen.
Nouja, Pipo heeft ook een vrouw nodig zullen we maar zeggen.

Celiien

Re: Verzorgpony zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:56

_O-

Ik denk dat ik maar even gaan temmen. Ik hoef echt niet de seks-verhaaltjes van dit persoon te horen
(en serieus, ik zou eht ook in mijn broek doen van het lachen met zo'n invite _O- )

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 16:57

Koper schreef:
PascaLeusink schreef:

AF. In je mand.

Hortsik. Wil je dat ik de zweep erbij pak?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:58

PascaLeusink schreef:

Zo mag je tegen die bruine warmbloed van je praten maar niet tegen mij :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:58

Celiien schreef:
_O-

Ik denk dat ik maar even gaan temmen. Ik hoef echt niet de seks-verhaaltjes van dit persoon te horen
(en serieus, ik zou eht ook in mijn broek doen van het lachen met zo'n invite _O- )

Volgens mij bedoelt hij de huifkartocht, Celiien :D

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 16:59

Celiien schreef:
_O-

Seksverhaaltjes? Zij begon met het mij toesturen van xxx. Ik heb niks gezegd over seks behalve dat ik haar kinderen zou willen schenken. Ik vroeg alleen maar of ik haar een keer na mocht tekenen, dat is hoe het contact begon.

Besides, wat ik bedoelde met "het met haar doen", nou, in een huifkar door het land met een haflinger. Dat dus.

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 17:00

Koper schreef:
PascaLeusink schreef:

Zo mag je tegen die bruine warmbloed van je praten maar niet tegen mij :')

Nou dan. Ik ben je hond niet.

Annalies03

Re: Verzorgpony zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:01

nou ik kan het niet meer in houden, ik ga hier dood van het lachen, veel geluk met je 'avontuur' TS, en goed gedaan 25 berichten in een dag! ik ga temmen, want dit word niks

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:02

Shirley schreef:
Celiien schreef:
_O-

Volgens mij bedoelt hij de huifkartocht, Celiien :D

Ja ja. een hobbelritje in de huifkar _O-

Koper

PascaLeusink schreef:
Nou dan. Ik ben je hond niet.

You ma bitch <3

Je kon het weer niet laten zeker? Goed gedaan hoor, het duurde even voor ik doorhad wie je wel bent.

Celiien

PascaLeusink schreef:
Celiien schreef:
_O-

Seksverhaaltjes? Zij begon met het mij toesturen van xxx. Ik heb niks gezegd over seks behalve dat ik haar kinderen zou willen schenken. Ik vroeg alleen maar of ik haar een keer na mocht tekenen, dat is hoe het contact begon.

Besides, wat ik bedoelde met "het met haar doen", nou, in een huifkar door het land met een haflinger. Dat dus.

Tip van de dag: als iemand een x onder een berichtje stuurt, betekent dat niet dat iemand kinderen met je wilt _O-

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 17:03

Annalies03 schreef:
nou ik kan het niet meer in houden, ik ga hier dood van het lachen, veel geluk met je 'avontuur' TS, en goed gedaan 25 berichten in een dag! ik ga temmen, want dit word niks

Tuurlijk wel joh. Eerst de vakantie afmaken, dan weer aan het werk, dan aan het eind van de maand als de poet binnen is naar de manege. Klaar.

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 17:06

Celiien schreef:
Tip van de dag: als iemand een x onder een berichtje stuurt, betekent dat niet dat iemand kinderen met je wilt _O-

Nice try! Het ging om foto's van topless vrouwen op een erotische site (als je het echt wilt weten en als deze informatie wel toegestaan is hier) die ze me stuurde. Misschien was ze totaal niet serieus, zou goed kunnen, ze stuurde me ook nog een trojan horse, maar goed, misschien was ze benieuwd hoe ik erop zou reageren. Nou, zo dus.

Een half jaar lang gratis het ene geniale inzicht na het andere van de master.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:07

Gezien het verloop van dit topic, hier een blijvend slotje