Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dees_daan schreef:Toch word een steenmarter heel vaak met een kat verward, ik heb het in mijn tijd bij de dierenambulance 3x mee gemaakt dat de werden gebeld over een kat en dat het een steenmarter bleek te zijn, 2x een dode en een zieke. Dus dat mensen ze met een kat vergelijken/verwarren gebeurd wel vaker.
Ik vraag me wel af waarom het dier (wat het dan ook is) meteen geschoten moet worden, jullie hebben er toch helemaal geen last van? Als je vriend hem niet gezien had dan had je niet eens geweten dat ie er was..
Jelleee schreef:GabberGill schreef:OOOOHHHHJEEE TS!!! Jacht had je nooit moeten noemenDaar gaan we, hou je vast
Wat een euhm, bijzondere reactie. Geen idee of die op mijn vraag bedoeld was, maar ik stelde mijn vraag puur uit interesse waarom het dier dood moet. Ik heb verder helemaal niets tegen jagen.
friesam schreef:Nee dat zeg ik niet ik laat echt geen das of bever schieten. Maar een ontsnapte nerts wordt wel geschoten.
De jager op onze grond verjaagd steenmarters met een radio. Ze houden niet van geluid zegt hij