Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendely schreef:Haha beetje wat een reacties, ik denk niet dat ik veeleisend ben.
Zo te zien hebben de meeste mensen ook niet mijn hele verhaal gelezen.
Ik woon niet in Nederland waar veel meer stallen zijn. Ivm de compleet andere temperaturen is een en dezelfde deken voor binnen en buiten geen optie. Ik zal proberen mijn liner als binnendeken te gebruiken waar de winterdeken dan over moet. Hopelijk schuift dat niet teveel, dekens wisselen is hier erg normaal. Vorig winter was het ook geen problem ook aangeboden extra te betalen.. maar dat hoefde niet. Daarbij wat heeft buiten zetten voor zin als je er alsnog heen moet voor je dekens?
Ik heb hier een stal gedaan met 6 paarden gedaan, ook dekens wisselen zoveel week is dat echt niet.
En die spiralen? Paard hangt erover of staat ernaast, manen raken er in vast, paard loopt weg, schrijf met alle gevolgen van dien.
wendely schreef:En dan toch moet ik op je reageren VKM. Bij mijn naam staat Noorwegen, weer een punt van niet lezen. Als je dat wel had gedaan had je terug kunnen vinden dat het voorheen geen probleem was en ik haar al heb aangeboden extra te betalen als het daar om draait en dat hoefde niet.
wendely schreef:En dan toch moet ik op je reageren VKM. Bij mijn naam staat Noorwegen, weer een punt van niet lezen. Als je dat wel had gedaan had je terug kunnen vinden dat het voorheen geen probleem was en ik haar al heb aangeboden extra te betalen als het daar om draait en dat hoefde niet.
wendely schreef:Dat is inderdaad de vraag en dat is niet een vraag om meningen te geven over de punten die ik schreef. Dat is ter verduidelijking waarom ik niet kan aarden. Anders had ik toch wel gevraagd wat jullie van de grschreven punten vonden of ik misschien scheef daar naar kijk?
Ik voel me ook niet aangevallen. Vind het alleen vervelend dat mensen niet lezen en antwoorden geven op iets waar ik helemaal niet naar vraag