Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happyfeet2 schreef:Ik denk dat de prijs opzich prima is. Je hoeft de paarden niet buiten te zetten, ze worden gevoerd en het meeste voer is in de prijs inbegrepen. Is de bak oke/kun je er vaak genoeg rijden ook als de weersomstandigheden niet mee zitten? Is er ook verlichting, of heb ik dat even gemist? Op de stal waar mijn bijrijdpaard stond betaalde...100 euro per maand, maar dan wel in Noord-Brabant. Geen verlichting, geen bak, maar wel middenin de bossen en met alle 'services' erbij. Betaalde vooral ook voor de locatie en de mensen die er werkte denk ik
_suus19_ schreef:Ik zou er dan een paar tientjes afhalen omdat je alle stallen doet, maar geen binnenbak, warm water, solarium etc hebben de meeste stallen van onder de 275€ niet, zeker niet in het westen.
Is maar hoe je het ziet. Ik betaal graag meer voor de luxe van een kleinschalige stal. En dat is vaak ook wel nodig, want hoe minder paarden, hoe minder mensen om de vaste kosten over te verdelen..
Ter vergelijking sta ik ook op een kleine privestal, in twente dus goedkope regio. We hebben een buitenbak, koud water en moeten zelf brokken kopen. Mesten en buiten zetten wordt gedaan, maar in vakantie periodes zorg ik voor alle dieren. Normale stal prijs is hier 235€.