Wat zou jij betalen voor 'n stal met de volgende facilitei..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: Wat zou jij betalen voor 'n stal met de volgende facilitei..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:26

Klinkt als een fijne stal! Ook prettig dat elk paard zijn eigen paddock heeft, en indien gewenst samen. Je biedt veel mogelijkheden. Ik ken de prijzen in jouw buurt niet maar tussen de 250 á 275 lijkt mij reëel.

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 15:28

Femke_Tweety schreef:
Klinkt alsof rond de 275/300 in die omgeving reeel zou zijn.

Ook afhankelijk van hoe lang het weideseizoen ècht is, en in hoeverre er ook in de wei rekening gehouden kan worden met paarden die wel/niet samen kunnen.

Ik hoop dat het automatische drinkbakken zijn? Elektrisch lijkt me griezelig met water?

hahaha fantastisch! _O- Automatisch inderdaad.. :')

Ja overal wordt rekening mee gehouden, samen, apart, net wat je wilt en wat goed gaat :)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:30

Weet niet of dit al gevraagd is, maar zit er krachtvoer inbegrepen bij de prijs? Of moet je dat zelf bijkopen?

Ik sta op een doe-het-zelf stal, dus geen service (we werken als pensionklanten onderling met voer/binnen/buitenzet diensten), s'zomers weidegang, s'winters paddocks en s'avonds op stal. Daarbij kunnen we naar eigen behoefte onbeperkt hooi, stro en biks gebruiken. Er is een 20x40 buitenbak. Alles is gedraineerd.
Hier betaal ik 220 euro voor, + 30 euro trailerstalkosten.

Voor jouw stal zou ik hier in de omgeving 350 euro per maand willen betalen (omgeving gooi, dus dure omgeving), als het krachtvoer inbegrepen is misschien wel 400 euro, de service klinkt goed.

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 15:32

Leuk om te lezen dat de term 'zoveel mensen zoveel wensen' echt klopt! Ik lees ontzettend veel enthousiaste reacties en reeéle prijzen, maar ook reacties van mensen die geen haar op hun hoofd hebben die eraan denken om er te gaan staan :D

Bedankt iedereen!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:35

Ik zou hier niet meer dan 250 euro voor deze stalling betalen (regio's Arnhem en Amersfoort) omdat het wel echt een groot nadeel is voor een wedstrijdruiter om geen binnenbak tot beschikking te hebben. Maar in de regio randstad vind ik een prijs van 275-300 euro reëel.

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 15:36

DreamGuide schreef:
Weet niet of dit al gevraagd is, maar zit er krachtvoer inbegrepen bij de prijs? Of moet je dat zelf bijkopen?

Ik sta op een doe-het-zelf stal, dus geen service (we werken als pensionklanten onderling met voer/binnen/buitenzet diensten), s'zomers weidegang, s'winters paddocks en s'avonds op stal. Daarbij kunnen we naar eigen behoefte onbeperkt hooi, stro en biks gebruiken. Er is een 20x40 buitenbak. Alles is gedraineerd.
Hier betaal ik 220 euro voor, + 30 euro trailerstalkosten.

Voor jouw stal zou ik hier in de omgeving 350 euro per maand willen betalen (omgeving gooi, dus dure omgeving), als het krachtvoer inbegrepen is misschien wel 400 euro, de service klinkt goed.

Reeuwijk is niet Het Gooi alhoewel, een huis hier in het Reeuwijkse Plassengebied tikt aardig aan de gooische huizenprijzen :') maar ook een hele dure gemeente om te wonen / ondernemen.

Het is all in dus ook incl voer. Basis of sportbrok van Vente.

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 15:54

GamblersCup schreef:
Ik heb mijn paarden altijd rondom Alphen aan den Rijn gehad, en dus ook bij jou in de buurt, denk dat ik best goed kan vergelijken.
Ik vind het te duur en zou zéker geen >300 euro betalen voor zo'n stal, als er in de wijde omgeving een stuk goedkoper stalling aangeboden wordt. Misschien dat het veel deels "doe-het-zelf" is, maar mijn ervaring is dat dat altijd onderling goed geregeld kon worden zodat je maar een paar keer zelf wat hoefde te doen, buiten met je paard bezig te zijn om. Bij veel stallen kun je voor een beetje extra geld oook volpension krijgen, en dan nog onder jouw prijs zitten.
Het grote voordeel van andere, goedkopere stallen: wél weidegang het hele jaar door (ik vind dat je te weinig weiland hebt, dus ook geen stuk wat ze in de winter kapot mogen lopen) of winterpaddocks van fatsoenlijk formaat. Leuk dat je speciaal paardengras hebt, maar dat is echt het énige wat voor mij een pluspunt zou zijn. Maar door de te kleine afmeting en de te kleine paddocks geen optie. Paarden doen het prima op koeiengras, het is geen "must". Ik heb ook nooit problemen gehad met "maar" 3 keer hooi op een dag: #s morgens vroeg, in de loop van de middag en 's avonds laat een grote berg voldoet prima.

By_Chantal schreef:
Veel luxe voor het paard maar ook zeker voor de eigenaar, en ja daar hangt een prijskaartje aan :o

Ik vind dit eerlijk gezegd geen luxe voor het paard, daar de basis eis al ontbreekt: ruimte. Het land vind ik wat te weinig , 1 stuk van 4500 m2 is echt niks met 3 paarden. Dat is nog geen halve ha. Als weiland echt een minimum, en dat is zo afgegraasd. Ik denk niet dat ze daar het hele weideseizoen mee kunnen doen. En dan de paddockjes... véél te klein als vervanging van het weiland in het winterseizoen. Dan mogen ze langer in het jaar dan op andere stallen op het weilandje staan, alle maanden dat ze in de paddockjes moeten verblijven, blijven een dikke no-go. Echt véél te klein.
Het ziet er op de foto's echt super mooi uit. Absoluut! En de verzorging in de stal en aan ruwvoer klinkt super! Maar voor mijn paarden niet goed genoeg, door het ruimtegebrek.

_Priscilla schreef:
60 x 12 voor een paddock!? mijn rijbak is niet eens zo groot!

Wat je even vergeet, is dat de paddock het weiland vervangt. Dus hebben ze ruimte nodig om te bewegen. Het is geen paddockje aan de stal war ze hun kont net mogen draaien als aanvulling op de 3 x 3 meter box. Jij zet je paard toch ook niet op een stukje kleiner dan je rijbak, als complete uitloop op een dag?

Als je meer ruimte voor de dieren zou hebben, zou ik een stuk soepeler denken over je prijs. Maar het enige voordeel wat ik nu zie is het gras, en om daarvoor flink boven de andere prijzen in de omgeving te betalen... je levert aan de andere kant een heel stuk in door je ruimtegebrek.

Nee de prijzen in Alphen aan den Rijn liggen een stuk lager als Reeuwijk / Bodegraven :) Snap dat jij inderdaad liever onderling dingen regelt, en heel simpel, dan is mijn stal niet geschikt voor jou. :D Mensen die of veel werken en de tijd die ze over hebben, graag met hun paard doorbrengen en niet met hun stal oid. Of mensen die gewoon liever willen dat alles voor ze gedaan wordt. Die zijn dan bij mij aan het juiste adres :)
Zoals eerder aangegeven, het land is vergeleken met hier in de directe omgeving niet weinig, en in de toekomst komt daar nog meer land bij maar voor nu moet ik het er mee doen en is het prima :) Over de paddocks nog niet te spreken, sommige moeten het met hun uitloopje van 3 bij 6 doen en hebben geen paddock! Of komen maar 2 uurtjes per dag hun box uit. Dan is dit zo slecht nog niet hoor :) Maar goed, dat is mijn mening :)

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:06

Je zit hier redelijk in de buurt. Ik zou er 300-320 voor betalen.

fawnless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:22

Ik woon tegen Alphen aan den Rijn aan en hier zitten ook gerust een aantal stallen waarvan eentje 450,- per maand vraagt, en de ander 360,- en dan nog een aantal van rond de 200-250,-

Bij die van 200-250 euro heb je een doe-het-zelf stal, met paddocks (ongeveer zelfde grote als TS gok ik) in de winter en 's zomers weidegang. Zelf mesten, zonder binnenbak. Wel een buitenbak, al dan wel of niet goed gedraineerd.

Bij de stallen van 360/450 is het vaak hetzelfde idee met paddocks/weidegang, met binnenbak en buitenbak(ken), soms wordt er uitgemest maar soms zelfs ook nog niet voor deze prijs. De stallen zijn meestal net even luxer dan de doe-het-zelf stallen, maar voor de paarden niet persee beter naar mijn idee.

Ik vind een pensionstal met deze faciliteiten etc. dan ook niet gek voor een prijs van 300-400 euro, zelfs zonder binnenbak, aangezien een altijd perfect begaanbare buitenbak wel een plus is. En de service vind ik dan ook weer een grote plus, want het is natuurlijk optimaal als er vaak gevoerd word naar hoe jij het hebben wilt en dat je paard zo vaak binnen/buiten gezet word naar jouw eisen. De redenering dat er niet genoeg ruimte is buiten omdat de paddocks te klein of de weidegang te weinig is, is in de Randstad naar mijn idee meer regel dan uitzondering :')

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:30

Ik zou er geen >300 voor over hebben.

Ik betaal nu voor voor een all-in stal met binnen- en buitenbak met in de zomer weidegang en winter paddock € 250,-

Locatie is op de Utrechtse Heuvelrug, dus niet midden in de Randstad, dat zal het verschil wel maken :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:33

By_Chantal schreef:
Nee de prijzen in Alphen aan den Rijn liggen een stuk lager als Reeuwijk / Bodegraven :) Snap dat jij inderdaad liever onderling dingen regelt, en heel simpel, dan is mijn stal niet geschikt voor jou. :D Mensen die of veel werken en de tijd die ze over hebben, graag met hun paard doorbrengen en niet met hun stal oid. Of mensen die gewoon liever willen dat alles voor ze gedaan wordt. Die zijn dan bij mij aan het juiste adres :)
Zoals eerder aangegeven, het land is vergeleken met hier in de directe omgeving niet weinig, en in de toekomst komt daar nog meer land bij maar voor nu moet ik het er mee doen en is het prima :) Over de paddocks nog niet te spreken, sommige moeten het met hun uitloopje van 3 bij 6 doen en hebben geen paddock! Of komen maar 2 uurtjes per dag hun box uit. Dan is dit zo slecht nog niet hoor :) Maar goed, dat is mijn mening :)

Dat lees je verkeerd. Ik heb mijn paarden nooit in Alphen gehad. Alleen maar in de omgeving, vooral aan jouw kant aangezien ik ook jaren in Bodegraven gewoond heb. Maar ook stonden ze in Woubrugge en wat verder die kant op. Van volpension tot doe-het-zelf. Vandaar dat ik prijzen en faciliteiten kan vergelijken. Ik regel helemaal niet liever dingen onderling, ik sta volpension en dat gaat niet anders met een druk eigen bedrijf nu, en voorheen een drukke baan met lange uren in Rotterdam terwijl ik in Bodegraven woonde. Ik wilde alleen maar aangeven dat op de deels doe-het-zelf stallen vaak voor een beetje meer geld (en dan nog onder jouw prijs blijvend) toch volpension geregeld kon worden. Dus dat dat geen reden kan zijn waarom jouw stallingsgeld zo kanonne-hoog is. (wel is volpension duurder natuurlijk, ik zeg niet dat je dezelfde prijs aan zou moeten houden, maar het wordt aangehaald als reden waarom er zo'n megagroot verschil in zit).

En dat andere paarden het met een nóg kleiner uitloopje moeten doen of met maar een paar uurtjes uitloop, spreekt jouw formaat niet goed natuurlijk. Dat staat compleet los van elkaar. "Zo slecht nog niet" is dus inderdaad jouw mening, want ik vind het als complete uitloop wél slecht. Die paddockjes zijn écht een struikelpunt. Leuk voor aan de boxen zodat ze tijdens stalling ietsje meer kunnen bewegen, maar absoluut niet geschikt als complete vervanging van een weide. Ik denk dat steeds meer mensen zich gaan realiseren dat paarden niet meer zolang opgehokt zouden mogen staan en dat ze (droge) goede uitloop moeten hebben voor het grootste deel van een etmaal. Want op steeds meer stallen (ja, in die omgeving ook) komen er gelukkig steeds meer mogelijkheden. De mensen die bij jou gaan staan (want je zult zeker je stallen vol krijgen) zullen het een mooi complex vinden (je maakt er ook wel echt wat moois van, ik wil je helemaal niet afkraken ofzo, het is een mooier huis dan ik heb :') alleen verschillen geloof ik hier de meningen van wat goed of "luxe" is voor een paard) en de omgeving fijn vinden. Mensen die in eerste instantie aan hun paard denken en zich realiseren wat voor ruimte de paarden nou daadwerkelijk maandenlang in de winter hebben, zullen een deurtje verder gaan kijken.

Eerlijk, had ik zo'n huis met zo'n stukje grond erbij, dan had ik het lekker voor mezelf en twee diertjes gehouden. Dan hebben ze ruimte genoeg.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:35

fawnless schreef:
De redenering dat er niet genoeg ruimte is buiten omdat de paddocks te klein of de weidegang te weinig is, is in de Randstad naar mijn idee meer regel dan uitzondering :')
Op veel stallen wel. Maar op veel stallen ook niet. Ik heb zo'n klein stukje voor mijn dieren nooit goed genoeg gevonden, en ik heb 25 jaar lang altijd in die omgeving gestaan. Ze zijn er gewoon.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:38

Ik sta in aan de rand van Rotterdam. Ik denk ook te vergelijken :)

Ik stond altijd op een grote manege. Hier betaalde ik 445 euro per maand. Faciliteiten waren super: 3 binnenbakken, 4 buitenbakken, springbak, stapmolen, 2 longeerringen, 2 wasplaatsen, in de zomer weidegang (voor 275 euro voor het hele seizoen). Maar verder in de winter komen ze verder niet uit hun stal buiten de tijden dat jijzelf komt.

Nu sta ik op een stal waar je zelf moet mesten, voer moet kopen en 1 x per week (in de winter) een paddock schepbeurt hebt. In de zomer staan de paarden 24/7 buiten. In de winter komen ze van 10 tot 4 buiten, worden buiten en binnen gezet, worden gevoerd. Daar betaal ik 200 euro voor in de winter en 155 euro voor in de zomer. Als ik wil laten uitmesten kost dat 1 euro per dag extra. Dus 230 euro per maand.

Ik vind het er super uitzien als ik zo op facebook kijk!
Voor mij zou het denk ik tussen de 250 en 300 euro zijn wat ik er voor over zou hebben.
Dat is net tussen de prijzen van mijn huidige stal en van de manege in.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Succes!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:39

@GamblersCup, Het hangt er ook vanaf wat je voor je paard wilt/nodig vind, op de stal waar ik sta hebben we ook echt geen grote weides (stuk kleiner nog dan wat TS aanbied) maar de paarden zijn desondanks hartstikke happy, zitten goed in hun vel en zijn gezond.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:48

Wauw dat klinkt als een heerlijke plek, prijstechnisch voor mij moeilijk te bekijken omdat ik in Amsterdam zit.
Ik betaal zelf voor stal+dagelijks opstrooien+paddock+binnen-en buitenbak+s zomers land ongeveer E400. Daarvoor staan ze op raaigras en bar weinig ook maar ook direct aan een natuurgebied met veel ruiterpad. Wel stapmolen bij de prijs in en longeerbakken en maar 2 keer ruwvoer. Ik zou zelf hier in de buurt met 3/4 keer ruwvoer en land op paardengras zeker bereid zijn om voor dat allen 400-450 te betalen. Ik denk dat ik dit wel een segment is waarin mensen die echt belang hechten aan de gezondheid van hun paard ook bereid zijn hierin te investeren. Sinds ik fulltime werk, vind ik het ook erg fijn dat er service is en dat ik mijn tijd aan mijn paard kan besteden en niet aan mesten. AL dan niet direct naar buiten kunnen rijden kost ook wat.

ierr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:53

Ziet er mooi uit hoor Chantal! Maar is 300 euro niet een beetje aan de hoge kant voor daar?

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 16:55

GamblersCup schreef:
fawnless schreef:
De redenering dat er niet genoeg ruimte is buiten omdat de paddocks te klein of de weidegang te weinig is, is in de Randstad naar mijn idee meer regel dan uitzondering :')
Op veel stallen wel. Maar op veel stallen ook niet. Ik heb zo'n klein stukje voor mijn dieren nooit goed genoeg gevonden, en ik heb 25 jaar lang altijd in die omgeving gestaan. Ze zijn er gewoon.

Ja klopt, je kan je paard hier in de omgeving ook op een kneiter groot stuk land gooien met een griebes stal erbij waar om het half jaar een ziekte uitbreekt, en waar je voor 200 klaar ben, die zijn hier zat! Maar dan heb ik liever dat alles tot in de puntjes verzorgd is, en dan bedoel ik ook écht tot in de puntjes! dan een stal waar veel land bij zit maar de rest het 'allemaal net niet is' maar goed, daar verschillen we inderdaad duidelijk in.. :D

Ik weet dat we voldoende land hebben voor de paarden die we stallen en de paddocks zijn heerlijk voor ze. Verder zal alles er echt gelikt uit zien, en dat in combinatie met het goede gras en hooi wat er, vaak! gevoerd zal worden, ik denk niet dat je heel veel beter zal vinden in de buurt.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:55

Even -half- off topic, maar horsemaster bevatte tot voor kort ook zeker 50-60% raaigras hoor. De echte samenstelling kan ik nu nergens meer vinden, want ze hebben er allemaal '100% horsemaster' van gemaakt... Ik denk dat dit beter klinkt, maar weet dat ze dus niet ineens het warm water opnieuw hebben uitgevonden :). Als je enkel alternatieve grassoorten wilt planten, zal je zode gewoon veel kwetsbaarder zijn, dus is raai erdoor gemakkelijk om je zode heel te houden.

Ik vind het een mooi idee en de bak ziet er super uit! Maar 4500m2 zou ik maximaal 2 paarden voor mezelf op houden met dan zeker een grotere paddock aan.

Edit, gevonden:
Timothee 15%
Roodzwenk 15%
Veldbeemdgras 20%
Raaigras type lang 25%
Raaigras type kort 25%

Het is vele malen beter dan typisch koeiengras, maar dat ze er sneller verzadigd van zijn etc zou ik niet zomaar aannemen :).
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 09-08-16 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 16:56

ierr schreef:
Ziet er mooi uit hoor Chantal! Maar is 300 euro niet een beetje aan de hoge kant voor daar?

Thanks Iris! 300 euro veel? Ehm nee :)

Je zit in het mooiste stukje van Reeuwijk, dus mensen die daar waarde aan hechten doen er 'een moord' voor :D

Er valt nu nog weinig te zien, er ligt een baan zonder enige afwerking, en de buitenkant van de stallen zijn klaar en voor de rest, je ziet nog helemaal niets :D Ik zal hier als het af is, wel wat foto's plaatsen, ik vermoed dat een hoop mensen de prijs dan nog meer waarderen :D
Laatst bijgewerkt door By_Chantal op 09-08-16 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 16:58

Ine23 schreef:
Even -half- off topic, maar horsemaster bevatte tot voor kort ook zeker 50-60% raaigras hoor. De echte samenstelling kan ik nu nergens meer vinden, want ze hebben er allemaal '100% horsemaster' van gemaakt... Ik denk dat dit beter klinkt, maar weet dat ze dus niet ineens het warm water opnieuw hebben uitgevonden :). Als je enkel alternatieve grassoorten wilt planten, zal je zode gewoon veel kwetsbaarder zijn, dus is raai erdoor gemakkelijk om je zode heel te houden.

Ik vind het een mooi idee en de bak ziet er super uit! Maar 4500m2 zou ik maximaal 2 paarden voor mezelf op houden met dan zeker een grotere paddock aan.

Heb het al een paar keer geantwoord, maar hierbij nog maar even een keer: Als ik wist dat het hier bij zou blijven, had ik ook alles écht prive gehouden maar er komt weide bij in de toekomst :)

Tevens is er nu al extra weide beschikbaar om het huidige gras aan te laten groeien dus dan kunnen we ze omzetten :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:59

By_Chantal schreef:
Ja klopt, je kan je paard hier in de omgeving ook op een kneiter groot stuk land gooien met een griebes stal erbij waar om het half jaar een ziekte uitbreekt, en waar je voor 200 klaar ben, die zijn hier zat!

Wat een ónzin :')

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 17:03

GamblersCup schreef:
By_Chantal schreef:
Ja klopt, je kan je paard hier in de omgeving ook op een kneiter groot stuk land gooien met een griebes stal erbij waar om het half jaar een ziekte uitbreekt, en waar je voor 200 klaar ben, die zijn hier zat!

Wat een ónzin :')

Hoezo onzin? Noem eens 1 stal hier in de omgeving die voldoet aan wat wij gaan aanbieden? Lukt niet hoor :D Maar heb verder weinig zin om alles te moeten uitleggen cq. verdedigen. Ik weet dat als alles straks af is, het een gouden plek is waar de welzijn van het paard bovenaan staat en gevolgd door een stukje luxe service naar de eigenaar toe! En vind je het wat, en staat dat je aan, ben je van harte welkom! Vind je het niets, genoeg stallen in de omgeving waar je wél terecht kunt! :+

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 17:07

Eerlijk is eerlijk, je paard ziet er niets van als alles er gelikt uitziet. Desalniettemin genoeg andere punten waardoor ik in ieder geval zou gaan kijken als ik in de buurt woonde, vooral door veel ruwvoer en paardengras en goede paddocks. Maar zoals ik zei, hier in Amsterdam moeten we het vaak met minder doen als je zelf een binnenbak wilt..

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 17:10

Je topic begon leuk, TS, maar nu probeer je mensen die het minder waard vinden de mond te snoeren. Je vraagt wat mensen het waard vinden. Ik vind het heel mooi en echt wel geld waard. Maar het is ook weer niet zo dat je een stal hebt waar mensen indd een moord voor doen.

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 17:11

danoesje schreef:
Wauw dat klinkt als een heerlijke plek, prijstechnisch voor mij moeilijk te bekijken omdat ik in Amsterdam zit.
Ik betaal zelf voor stal+dagelijks opstrooien+paddock+binnen-en buitenbak+s zomers land ongeveer E400. Daarvoor staan ze op raaigras en bar weinig ook maar ook direct aan een natuurgebied met veel ruiterpad. Wel stapmolen bij de prijs in en longeerbakken en maar 2 keer ruwvoer. Ik zou zelf hier in de buurt met 3/4 keer ruwvoer en land op paardengras zeker bereid zijn om voor dat allen 400-450 te betalen. Ik denk dat ik dit wel een segment is waarin mensen die echt belang hechten aan de gezondheid van hun paard ook bereid zijn hierin te investeren. Sinds ik fulltime werk, vind ik het ook erg fijn dat er service is en dat ik mijn tijd aan mijn paard kan besteden en niet aan mesten. AL dan niet direct naar buiten kunnen rijden kost ook wat.

Weet het niet, denk dat de prijzen in Amsterdam redelijk gelijk liggen. Heb toevallig een vriendin die op meerdere plekken in a'dam heeft gestaan en als ik mij dat nog goed herriner ( is al even geleden ) ging dat gelijk op met hier * wel de faciliteiten met elkaar vergeleken natuurlijk *.

Klopt, sinds ik de fb pagina heb aangemaakt voor de stal en de vorderingen hiervan, heb ik al oneindig veel berichten ontvangen, schrok er gewoon van, dat er animo voor zou zijn had ik wel uitgezocht maar zoveel reacties was gewoon even onverwachts :o

Hoop straks gewoon met een leuk groepje een gezellige stal te creeren waar het iedereen naar het zin is :)