Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polly schreef:Er is 2x per dag!!! verzorging van de eigenaar hoor! Zo vaak kom ik echt niet op stal hoor..
Billy schreef:Ik zou echt heel boos worden op zulke stalgenoten...
Een stel pennymeisjes die denken dat ze alles weten. Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat heel snel, heel duidelijk, en zo nodig heel onvriendelijk zou afkappen...
KellyDV schreef:Ik zie meerdere reacties dat er goed overleg is met de DA, dat is niet het geval.Polly schreef:Er is 2x per dag!!! verzorging van de eigenaar hoor! Zo vaak kom ik echt niet op stal hoor..
Sinds 3 dagen. Daarvoor keken ze er niet naar om, nu moeten ze omdat de stalhouder heeft gezegt dat ze het dan zelf maar moeten doen. Binnenkort gaan ze 4 weken op vakantie. Ben benieuwd hoe het dan komt.Billy schreef:Ik zou echt heel boos worden op zulke stalgenoten...
Een stel pennymeisjes die denken dat ze alles weten. Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat heel snel, heel duidelijk, en zo nodig heel onvriendelijk zou afkappen...
Ik vat het maar op als een compliment. Lang geleden dat ik voor Penny ben uitgemaakt
piezze schreef:Ach ze maken zich alleen zorgen. Dat is in de basis toch niet verkeerd. Ze vraagt advies. Nou dat is ook prima toch? Ts je kan het paard niet echt helpen. Dat is aan de eigenaar. Als je met hen gepraat hebt en ze blijven bij hun standpunt. Dan houdt het op. Mocht het helemaal de verkeerde kant uitgaan met het paard ja dan de DB bellen. Daar houd het voor jou verder op. Of je moet het dier over kunnen nemen.
Amaris schreef:Wat een rare reacties in dit topic. TS en een stalgenoot maken zich oprecht zorgen om het welzijn van een paard en worden daarop afgebrand? Waar slaat dat op?
Ze geven toch duidelijk aan het prima te kunnen vinden met de eigenaren en niet aan hun hoofd te zeuren?
Wat een vreemde wereld als je alleen maar mag bemoeien met jezelf, en al het andere maar moet laten zitten en er vooral geen mening over mag hebben.
Billy schreef:Ik doe niet raar. Het zal niet de eerste keer zijn dat dit soort goedbedoelde bemoeizucht een paard de vernieling in helpt...
Zeker als je beweert dat hoefbevangenheid alleen vastgesteld kan worden door bloed te trekken..
Ik vraag me trouwens af hoe TS zo zeker is dat er geen veearts geweest is.....is ze dag en nacht op stal of voert ze het roddelcircuit aan?
Mensen zien mij ook niet vaak op stal, maar dat komt doordat ik onregelmatige tijden werk... betekent niet dat ik niet kom...