Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wortelsussie schreef:Schuine kast lijkt mij niets. Zeer onhandig met spullen opbergen. Bij mijn paard heeft altijd een hoekkast gestaan en nog nooit problemen mee gehad.
GDG schreef:@TS ik ben toch bang dat het probleem van inregenen niet zo eenvoudig op te lossen is. Er zal toch op z'n minst een dichte oplossing moeten komen vanaf de overstek naar de bovenzijde van de stal. De wand van de stal moet dan waarschijnlijk ook grootendeels dicht worden.wortelsussie schreef:Schuine kast lijkt mij niets. Zeer onhandig met spullen opbergen. Bij mijn paard heeft altijd een hoekkast gestaan en nog nooit problemen mee gehad.
Jou lijkt het niks en onhandig, maar ik héb tijden zo'n kast in gebruik gehad. Ik vond er juist weinig onhandigs aan, ik vond het juist heel prettig en heel ruim.
Cardy schreef:- voorzijde uitloop (onder einde overkapping) komt een betonnen wand over de hele lengte tot ongeveer 2,5m hoog. Met daarboven windbreekgaas. Op de betonnen wand worden groene wandelen geplaatst die nu ook op de paarden- en koeienstal zit.
- bij deze betonnen wand komt een opening naar buiten van ongeveer 2,5m hoog, en net zo breed als de huidige stal deur (ivm hoe breder hoe meer wind erdoor komt)
GDG schreef:Cardy schreef:- voorzijde uitloop (onder einde overkapping) komt een betonnen wand over de hele lengte tot ongeveer 2,5m hoog. Met daarboven windbreekgaas. Op de betonnen wand worden groene wandelen geplaatst die nu ook op de paarden- en koeienstal zit.
- bij deze betonnen wand komt een opening naar buiten van ongeveer 2,5m hoog, en net zo breed als de huidige stal deur (ivm hoe breder hoe meer wind erdoor komt)
Dus als ik het goed begrijp zit er in dit plan totaal geen overkapping meer thv de opening van de stal? Dan kun je erop rekenen dat je stal(bedding) geregeld compleet nat zal regenen, zeker met zo'n brede opening. Lijkt mij echt niets, sorry.
Evelienepien schreef:Goh, wat top dat er al bespreking is geweest
Punten klinken logisch iig!
Maybe ff nieuwe tekening ?