Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maya schreef:Ja, ik ben wel het eerste jaar op kamers gegaan, en velen die ik ken ook, het is alleen iets pittiger om een kamer te krijgen omdat je nog niemand kent, en dus niet weet bij wat voor mensen je in huis komt, maar toch is t niet al te moeilijk.
Ik heb zelf gekozen voor op kamers gaan, is omdat op de campus je gewoon niet weg gaat van mammie weg, álles wordt voor je gedaan, tot zelfs het schoonmaken toeOok wordt er voor je gekookt --> dwz eten wat de pot schaft, en ik ben een moeilijke eter. En gewoon het feit dat je geen plekkie voor je eigen hebt, je zit maar op elkaars lip, je moet niet rekening houden met 4 ot 6 andere mensen (vaak in studentenhuizen zo) maar met een stuk of 15 andere mensen, en daar moet je 1 tv mee delen in een klein gemeenschappelijk ruimtetje... Evenals de doucheruimtes delen, je kan ook wel een eigen badkamer "nemen" Maar daarnaast ben je hier ook een godsvermogen aan kwijt.
Op kamers -> goedkoper, meer vrijheid, meer zelfstandigheid, en je hebt het wat rustiger...
magic1 schreef:Ik doe nu vwo (6de klas) Hierna ga ik management&paardenhouderij doen Maar omdat ik de verkorte opleiding ga doen, moet ik alvast een stage lopen in de aanstaande zomervakantie
.
Nog op zoek naar een kamer? Kan ik je ook mee helpen! 
Ctal schreef:Ik ga waarschijnlijk ook naar de open dag, maar ik heb ook gehoord dat t nu gefuseerd is met het groenhorst college, en dat er in Barneveld nu ook een HBO komt?Dat lijkt me namelijk ideaal
magic1 schreef:En waarom ga je niet op de campus wonen, tequila??
Siempie schreef:Ja dat is een HBO opleiding.
Ik weet niet het fijne van die verkorte opleiding maar volgens mij scheelt het niets aan vakantie ( iedere student heeft recht op zoveel uur vrij). Ja we moeten inderdaad in de zomervakantie stage lopen, maar dat is ook zo bij de 4-jarige opleiding ( welke gek dat bedacht heeft weet ik niet).
) Hoe hebben de mensen met een eigen paard dat gedaan met stages, hebben jullie je paard meegenomen?
.