#OutOfTheBox: Wat wens jij graag extra op je stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:14

Joaltijd schreef:
Gewoon helemaal out of the box...
Gewoon een minislaapkamer aangrenzend bij de box van je paard! Waar je op een warme zomernacht kunt slapen..

you speek my language *\o/* Maar dan in de box!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:21

IsabelHx schreef:
Joaltijd schreef:
Gewoon helemaal out of the box...
Gewoon een minislaapkamer aangrenzend bij de box van je paard! Waar je op een warme zomernacht kunt slapen..

you speek my language *\o/* Maar dan in de box!

*\o/*
Out of the box denkend om in de box te slapen ja :P
Ik kan mezelf niet nog verwarder maken _O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:24

Doe mij maar een kraan met warm water om te wassen....
En als ik dan toch bezig ben een solarium voor na het wassen voor mijn schimpies. Of iig dan een overdekte was plaats... scheelt weer in de regen wassen en met koud water..

Oh en een mooie overdekte rijbaan 40x100 met mooie bodem zodat ik m'n proeven kan oefenen O:)

Verder heb ik alles waar ik.al tevreden over ben :D
Lekkere weides voor de pony's waar ze hele jaar elke dag buiten komen, prima stallen voor de nacht. Fijne longeer cirkel en in de wei kan ik prima trainen in de zomer en kan direct het bos in stappen en zo ver rijden als ik wil.

Sofy

Re: #OutOfTheBox: Wat wens jij graag extra op je stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:26

Een verwarmde kleedruimte zou ik overigens ook wel kunnen waarderen, zodat je direct vanaf werk door kan of juist daarna meteen door naar werk.
En een magnetron, een paar bordjes en bestek zodat je een magnetronmaaltijd op kunt warmen en eten!

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:33

Bij slecht weer dat ik op een knopje hoeft te drukken dat de buitenbak aotomatisch doek overheen komt dat het droog blijf. En de volgende dag droog is als ik ga rijden

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:47

Een paddock en (pad naar) wei aangesloten op de box. Zodat hij lekker zelf kan bepalen waar hij wilt zijn.

Paardenbus die naar het bos/wedstrijden rijdt, kaartje kopen en instappen maar.

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:25

Een eigen stukje paddock, waar de boer niet doorheen hoeft te rijden met zijn trekker
om bij de gierput te komen.
Zodat ik niet vreselijke diepe sporen heb lopen in de paddock, die daarna niet gevlakt wordt.
Maar dat is dan ook het enige.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:32

Een vakantiehuisje :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:32

Buiten dat ik mijn stallen aan huis heel fijn vind, waar mijn paardjes zelf in en uit kunnen lopen maar ik wel losse boxen heb en een oke buitenbak, zou die binnenbak best welkom zijn.
Maar als we out of the box gaan denken, dan toch graag zelf uitmestende paddock en stallen :j vooral paddock, die stallen vind ik niet zo'n probleem.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:41

anjali schreef:
Een extra longeerbak met goede bodem. Nu is er 1 en die is heel vaak bezet.

Een overdekte longeercirkel inderdaad! Dan heb je een extra binnenbakje voor de mensen die willen longeren en die zitten dan niet de mensen in de rijbak in de weg. Relatief veel goedkoper dan een (extra) binnenbak, maar super handig voor iedereen!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:46

Wat een leuke dingen komen hier voorbij.
Nou ik zou wel graag een stukje eigen privé bos bij stal willen. Geen last van quads, crossmotors, wandelaars, fietsers en landbouwverkeer. Heerlijk rustig en op het gemak kunnen rijden.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 23:38

als ik heel gek out of the box mag zijn:

wat ik nog zou willen:
-een kleedruimte met douche. voor iedere pensionklant een kastje waar je kleding en verzorgingsproducten kan bewaren.
-een soort lounge met relax banken en een bar met keuken zodat je als je paard in de stapmolen staat of op staat te drogen onder het solarium( of been koelen of noem maar op) lekker kan relaxen en een hapje kan eten bijv avondeten (hoef je daar niet voor naar huis)
- een vrachtwagen met chauffeur met groom 24/7 beschikbaar om je rond te rijden naar wedstrijd/strand/bos
- lekkere echt ruime stallen voor je paard, met daarin alle benodigdheden. en een STAL CAM. zodat ik overal ter wereld mijn paard kan controleren.
-kinderopvang (heb geen kinderen maar dit lijkt mijn ideaal.)
-instructie die altijd beschikbaar is mocht je les willen.
-heerlijk ruime zadelkasten .

eigenlijk alles super deluxe
even een kleine sfeerimpressie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zoiets hé :D :D :D

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 00:26

Ik voel me verwent bij ons op stal, met galopeerbaan, crossbak, dressuurbak buiten, dressuurbaan in de zomer ook op gras, binnenbak, springmateriaal, solarium, poetsplaats en afspuitplaats, paddocks en weilanden..

Maar wat tof zou zijn is een strand! En een b vrachtwagen die je kan lenen! :j

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 00:29

paardje1983 schreef:
Bij slecht weer dat ik op een knopje hoeft te drukken dat de buitenbak aotomatisch doek overheen komt dat het droog blijf. En de volgende dag droog is als ik ga rijden

Afdekzeil voor zwembad, enkel probleem oplossen dat water op het zeil naar de goede plek weg loopt.

Mona14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 01:25

Een wc voor ons en een afspuitplek met warm water voor onze paardjes, dat zou ik al helemaal geweldig vinden. Voor de rest ben ik tevreden!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 01:37

Een ruime keuze aan diverse soorten instructie, vanuit verschillende stromingen/rijstijlen zeg maar.
Ik woon op een eiland en daar is dat allemaal lastig, helaas..

Verder heb ik een mooie buitenbak, staan mijn paard bijna het gehele jaar 24/7 buiten(op een enkele nacht na dat zw op stal staan), heb ik zowel strand als bos om de hoek en sta ik op een gezellige stal.

Eepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 03:54

Een droogdok! Een klein hokje waar de kachel op standje heul heet staat en waar je je natte dekjes, kleding, schoenen e.d op kunt hangen. Dan kan ik mijn bijkeuken weer als bijkeuken gaan gebruiken. _/-\o_

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:21

Ik mis alleen soms een binnenbak.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:30

Een droge zandpaddock met een verhard (nog droger) deel en een containerstal (Marietje houdt ervan om in containerstallen te gaan staan, dat geluid onder je voeten is machtig interessant). Een bos hebben we al, een solarium of andere manier om je paardje goed droog te krijgen als het koud is en het écht niet anders kan dan wassen (bijvoorbeeld bij hengstigheid met de achterbenen vol met urine) zou onwijs fijn zijn.
Verder misschien een kleine kantine midden in het weiland, met rondom raampjes, zodat je lekker warm binnen zit en kan genieten van de paarden die om je heen aan het grazen zijn :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:39

Paarden staan aan huis.Maar licht in de stal.10 jaar geleden al beloofd, maar nog steeds niets.O ja,toch wel.Een hoofdlamp.En een binnenbak.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:40

xxmyrtheexx schreef:
standaard luxe van een pensionstalling zoals wasplaats, binnen/buitenbak, stapmolen etc.

Standaard? Hier niet hoor -O-
Alleen een tuinslang aan een buitenkraan ('s winters bevroren) en een buitenbak, die hebben we wel. Verder niets, niet eens een wc. Een wc is dus de enige echte wens die ik heb. Betere verlichting in de stal zou ik ook wel op prijs stellen. Een stapmolen etc hoeft van mij niet :+

Laura_Zodine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:38

Grote luxe vrachtwagen om met z'n alle elk weekend op wedstrijd te gaan. Of elk weekend verschillende wedstrijden op stal.
Douches met kleedkamer met kluisjes. Sauna hokjes zijn ook leuk. Sportzaal met yoga ballen en lessen.
Paarden douche met ingebouwde fohn / solarium.
Paddock paradise met slowfeeders waar een hele grote baal is past. Wei met droge bodem waar ze het hele jaar op kunnen. Uitmest/veeg robot die de hele dag rondjes rijd.
Crossterrein met waterbak. aquatrainer of zwembad(waar mensen ook in kunnen)
(Naschoolse) kinderopvang met speeltuin(niet te dicht bij de stallen met een hek eromheen) met schoolbus. Sws een bushalte voor de deur.
(Vakantie)huisjes of appartementen bij de stallen.

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 17:40

Op dit moment zal ik al super blij zijn met een binnenbak , net na 5 minuten toch maar gestopt met lessen... Dus heel out of de box, zou fijn zijn als je zelf het weer kunt regelen tijdens het rijden {:}

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 17:42

Sofy schreef:
en een afgezette speelweide voor de honden

Deze :)

+ een verkoophoekje, kan je je spullen die je niet meer hoeft verkopen en leuk tweedehands spul kopen :D

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:41

het enige wat ik wil is een fatsoenlijke buitenbak :D