Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Monmaster schreef:Fabster, er is een u-vorm gemaakt over de breedte... 4 meter .. Bovenlangs wel te verstaan. Daartegen aan sluit de schuifwand... Ik ga zo meteen proberen een betere foto proberen te maken.
ohjajoh6 schreef:Ik vertelde toch daarstraks dat MiniMe een dik oog heeft? Maar die staat dus ook al sinds vanochtend toen ik dat ontdekte, haar kinnebak tegen haar borstkas te vegen. En dan ook precies aan de kant van het dikke oog. En echt zo vaak dat die kant van haar borstkas nu ook wat dikker lijkt dan de andere kant. Dat ze haar gezicht overal aan afveegt, begrijp ik als je oog irriteert, maar zij maakt echt een soort van neurotisch dezelfde beweging?
Heb borstkas en gezicht al helemaal uitgekamd met mijn kammetje en dan komt ze wel zowat klaar lijkt het, maar ik kan niets vinden of voelen.
Heb nu de borstkas ook maar even gewassen, afgespoeld en drooggemaakt, maar ze gaat zodra ik klaar ben net zo hard weer door, ze trilt ook alleen de rechterkant/voorbeen. Arm beest, ze is er sneu van gewoon.
ohjajoh6 schreef:Ik vertelde toch daarstraks dat MiniMe een dik oog heeft? Maar die staat dus ook al sinds vanochtend toen ik dat ontdekte, haar kinnebak tegen haar borstkas te vegen. En dan ook precies aan de kant van het dikke oog. En echt zo vaak dat die kant van haar borstkas nu ook wat dikker lijkt dan de andere kant. Dat ze haar gezicht overal aan afveegt, begrijp ik als je oog irriteert, maar zij maakt echt een soort van neurotisch dezelfde beweging?
Heb borstkas en gezicht al helemaal uitgekamd met mijn kammetje en dan komt ze wel zowat klaar lijkt het, maar ik kan niets vinden of voelen.
Heb nu de borstkas ook maar even gewassen, afgespoeld en drooggemaakt, maar ze gaat zodra ik klaar ben net zo hard weer door, ze trilt ook alleen de rechterkant/voorbeen. Arm beest, ze is er sneu van gewoon.
Nicky1963 schreef:ohjajoh6 schreef:Ik vertelde toch daarstraks dat MiniMe een dik oog heeft? Maar die staat dus ook al sinds vanochtend toen ik dat ontdekte, haar kinnebak tegen haar borstkas te vegen. En dan ook precies aan de kant van het dikke oog. En echt zo vaak dat die kant van haar borstkas nu ook wat dikker lijkt dan de andere kant. Dat ze haar gezicht overal aan afveegt, begrijp ik als je oog irriteert, maar zij maakt echt een soort van neurotisch dezelfde beweging?
Ik snap niet zo goed hoe je de beweging bedoelt: raakt ze steeds met haar kin haar boeg aan of zit ik verkeerd?
ohjajoh6 schreef:Zou ook zomaar kunnen Maartje_M. Niet bij nagedacht eigenlijk, omdat het nu wel weer de tijd van het jaar is voor Mien haar oogontstekingen. (Heeft ze elk jaar om deze tijd wel een paar keer en dan is het weer over, maar dit neurotische gebijt heeft ze nog nooit gehad).