Wie gaat er.........(opleiding Deurne)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:32

Deurne is echt een super leuke opleiding als je je er voor 200 procent voor in wil zetten OK dan! . Ik spreek uit ervaring. helaas heb ik 2 dagen geleden m'n opleiding stop moeten zetten omdat ik een vorm van rsi (wat ik van de week van de dokter gehoor heb) in m'n handen heb en het allemaal tot m'n grote verdriet niet aankan en er veel pijn van heb Verdrietig . Het is niet makelijk om een droom op te moeten geven....

Als je een eigen paard meeneemt moet die minimaal 1.60 m zijn, een parcours van een meter hoog kunnen springen en een L proef kunnen lopen.

Je krijgt gewoon studifinanciering, het is namelijk geen particuliere opleiding meer. Het is 200 en nog wat euro per maand, weet niet precies meer hoeveel Verward .

voor iedereen die verder nog vragen heeft kan me een pb-tje sturen .

Ik wens ieder aankomend Deurne student heel veel plezier toe.

Wil je echt een goede opleiding in de paarden doen dan is het NHB Deurne de school waar je moet zijn.

Groetjes,

Suzanne.

PS. het is echt niet zo'n kaktent als veel buitenstaanders beweren en er zitten echt niet alleen maar rijkeluiskindjes op school. Ik heb alles gewoon zelf moeten betalen en heb daar ook hard voor moeten werken om het geld bij elkaar te verdienen.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 23:35

Ow Suzanne dat is wel heel erg balen dat je het hebt moeten stop zetten!!
gaat die rsi ook niet meer over?

ik wil me er ook egt 200% voor inzetten want ik wil het gewoon super graag met paarden werken..

ukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:43

Fellor schreef:
[
Weet je dit echt helemaal zeker?
[/quote]

Ja vriendin en ex-vriendje van mij hebben Deurne gedaan!

Je krijgt een uitwonende beurs.
Je kan natuurlijk wel een aanvullende beurs aanvragen maar dat wordt dan een lening Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:57

Als je ouders onder een bepaalde inkomensgrens zitten zul je die aanvullende beurs toch wel gewoon krijgen lijkt me...

Als je niet in aanmerking komt kun je een lening aanvragen(anders ook), maar dan heet het lening en geen aanvullende beurs.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 14:17

*schop* gaat er echt niemand meer naar deurne?

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:42

ik ga over 2 jaar

(als ik tenmisnte overga Tong uitsteken