ik vind ze wel fijn maar ik heb borstels die ik al 10 jaar heb en ik heb nu wel aan mn derde magic brush bezig. Ik kreeg ze bij agradi bij een product er gratis bij maar weet niet of ik ze voor mezelf ook zou kopen. Wil toch liever producten die echt lang mee gaan
Veulen84
Geplaatst: 26-02-16 15:53
dnieSz schreef:
Bij die neppies gaan de stekeltjes ook niet scheef staan merk ik ook een prima ding
Bij mij wel. Maar dat kan ook komen omdat puppy paard ze soms tussen d'r tanden neemt
Ik heb een neppen, vindt ze wel handig, en niet super moeilijk schoon te maken. Haartje gaan bijna niet scheef staan, alleen vindt mijn geschoren paard het niet fijn, maar de andere twee wel, eentje mag je met normale borstels bijna niet eens aanraken, maar met deze mag je alles doen
Mijn paard vindt het heerlijk, ook op de rug. Volgens mij vindt het een soort van massage ofzo. Ze gaat er dan ook echt voor klaar staan. Ze is er ook eentje die altijd enorm vieze achterbenen heeft. Lijkt alsof ze eerst in het water gaat staan, om daarna in het vlas te gaan liggen. Het gaat hier in 9/10 altijd goed af met de echte en de neppe.
Ik vind ze heel handig! Vooral voor paarden die zonder deken staan en graag een modderbad nemen. Met verharen gebruik ik de achterkant. Ik heb een neppe en een echte, de echte lijkt wat zachter te zijn. Van de neppe verbuigen de stekeltjes wat minder snel.
Weggebokt
Geplaatst: 01-03-16 15:49
Melisding schreef:
Gebruiken jullie ze ook wel eens voor het harnachement?