Cinnepin schreef:Wat ik vreemd vind is dat je een huis en stalling etc koopt en daar de inkomsten van een riendin die je krijgt voor haar paard in mee rekent. Je moet niet afhankelijk zijn en alles zelf kunnen bekostigen. Het paard kan ook te komen overlijden of verkocht worden en dan mis je het geld ook.
Ik denk dus dat je dat als eerste beter had kunnen berekenen.
Maargoed. Bij vrienden zou ik er geen geld voor vragen, maar zoals je zegt dat je het echt nodig hebt, zou ik de stal verhuren. Jammer, ,maar je vriendin heeft zelf de keus gemaakt om weg te gaan en op gestaan is plaats vergaan.....toch?
hier dus mee eens.. ik zou me niet fijn voelen als een vriendin tegen mij zegt ik heb die 70 euro nodig ben er afhankelijk van... Bedoel dat verplicht mij dus om mijn paard er eeuwig te stallen tot zijn of haar dood, en als ik ooit mijn paard moet/wil verkopen kan dat bij wijze van niet want word ik raar/scheef aangekeken...
Om even bot te zeggen, jij koopt een huis met bijbehoren, dan is het jouw probleem als je het niet kan betalen en moet je kijken waar je wat op kan/moet minderen om die 70 euro in gelijk te krijgen met de rest zodat je die niet te kort komt.
Je kan wel zeggen als ze terugkomt we maken een contract of iets zodat het zwart op wit staat met een op zeg termijn van bv 1 of 2 maanden, weet niet wat tegenwoordig normaal is op dat termijn ?
Zo kan jij het toch verhuren als je daarvoor kiest, en ben je op tijd ingelicht.