Ik heb geen idee hoe je die muis te pakken kan krijgen zonder te doden in de emmer. Misschien emmer idd meenemen en ergens anders loslaten? Dat zou waarscheinlijk de makkelijkste optie zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luxje schreef:Ik zie je nl voor me, continu starend naar die 2 emmers op elkaar, besluiteloos wiebelend van je ene naar het andere been
Claudxx schreef:Hahaha sommige reacties zijn echt geniaal![]()
We hebben hier ook alles vol staan met muizenvallen, maar een levende muis is toch ff wat anders ..
Weet nog steeds niet wat ik nu het beste kan doen. Wil het dier idd geen pijn doen, maar vrijlaten is zeker geen optie.
De haver is zelf verbouwd, kost dus veel moeite en is van uitstekende kwaliteit. En het gaat hier om net geen emmer vol .. dat is genoeg voor een maand. Ik hoef geen bespoten troep.
Happiness91 schreef:Ik vind het persoonlijk echt verschrikkelijk dat je het arme dier daar nog steeds opgesloten hebt zitten en laat staan het wil vermoorden. Ik verbaas me echt over het feit dat mensen die zelf (huis)dieren hebben het over hun hart kunnen verkrijgen om een ander soort dier te vermoorden en/of laten lijden. Dat gezegd te hebben een tip tegen je stal muizen:
Er bestaan vele soorten diervriendelijke muizenverjagers. Zo bestaan er oa apparaten die door middel van ultrasone geluiden de muizen verjagen.
Google en gij zult vinden.
Succes in ieder geval.
Happiness91 schreef:Ik vind het persoonlijk echt verschrikkelijk dat je het arme dier daar nog steeds opgesloten hebt zitten en laat staan het wil vermoorden. Ik verbaas me echt over het feit dat mensen die zelf (huis)dieren hebben het over hun hart kunnen verkrijgen om een ander soort dier te vermoorden en/of laten lijden. Dat gezegd te hebben een tip tegen je stal muizen:
Er bestaan vele soorten diervriendelijke muizenverjagers. Zo bestaan er oa apparaten die door middel van ultrasone geluiden de muizen verjagen.
Succes in ieder geval.
Shirley schreef:Zit dat arme beestje er nu nog in??
Mens, laat dat ding vrij of zoek een "held" die dat wel durft
Dit is je reinste dierenmishandeling.
Of je het nu ongedierte vindt of niet...
Claudxx schreef:Feit is alleen dat deze muis er zelf in is gaan zitten en er niet zelf uit kan, als ik hem niet gezien had was hij ook dood gegaan, alleen dan waarschijnlijk net wat langzamer.
Succes in ieder geval.
Jindai schreef:Je maakt serieus een topic aan om te vragen hoe je een muis tussen twee emmers vandaan kunt krijgen? Bijzonder.Het antwoord lijkt me niet zo heel moeilijk.
Tip: als je geen muizen tussen je voer wilt, zul je het zélf beter af moeten sluiten. Werkt een stuk beter tegen muizen.