SandraVerl schreef:Tja, dan ben ik sinds de laatste dagen ook een beul. Ponylief is hoefbevangen en mag niet meer continu eten, dus beesten staan minimum 10u per dag in stal met een kleine verharde uitloop (waar pony eigenlijk niet mag staan, maar meneer staat liever op de harde stenen als op de vlas).
Och TS, laat je hier niets aanpraten, als jij je paarden niet in het slijk wil en ze krijgen op stal alles wat ze nodig hebben, dan kunnen ze er best wel tegen om zo deze slechte periode te overbruggen. Ik zie dat mensen al een hooinet en een speelbal voorgesteld hebben om je paard bezig te houden, ik geloof dat er tegenwoordig ook voor paarden speelgoed is waar je voer in kan verstoppen en wat hen wat vertier geeft. Kan hij verder ook gewoon over een tussenschot kroelen met zijn vriendjes? Of staan ze samen op stal?? Mijne kleine breekt de boel af als ik hem alleen zet, maar staat hij samen met zijn grote vriend, dan is hij een engeltje.
Ik heb mijn paddock afgelopen zomer opgehoogt in de hoop op drogere voeten, het is er helaas nog steeds een slijkboel, maar ik zag onlangs wel iemand die grote rubberen matten in het paddock had liggen (zo van die rubberen honinggraat roosters), blijkbaar is dat een goede oplossing om je bodem droog te houden.
dankjewel voor je reactie en fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die hun paarden niet tot hun knieën in de modder willen hebben. we hebben nu een slowfeeder en en een jolly bal in z'n hok gehangen.
we hebben thuis 2 boxen, hij staat naast z'n vriendin dus staan vaak samen te kriebelen.

.