3000 m2 ter beschikking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xGwennn_94

Re: 3000 m2 ter beschikking

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:32

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:54

Dit is ons ontwerp.

Afbeelding

Alle zijdes zijn 60 meter lang en minstens 5 meter breed. In principe kunnen ze alleen langs de buitenzijdes lopen. De rest is dicht, daar groeit gras. Het paarse vlak is de 'rijbak'. Deze is 25 x 45. Het lichtblauwe vlak is een loswerk/longeerbakje (ook op gras) van 15 x 15. Daaromheen loopt een 'nutteloos' strookje gras van 5 meter breed in een L-vorm. Rechtsonder is een 20 x 20 vakje. Dit heeft nog niet echt een doel.
Het zandkleurige aan de binnenkant zijn 'nood-paden'. Stel dat de buitenkant nou een keer heel erg blubberig is, of onhandig opgevroren, dan kunnen we de T-splitsing aan de binnenkant gebruiken als Track.
Niet op het plaatje te zien, maar we hebben uiteraard ook nog schuilstallen en een stukje verharding. Dit zit boven de track bij de twee lichtblauwe bolletjes (de waterbakken ).

Er lopen nu 4 paarden/pony's op. Wij voeren ze altijd hooi bij en ze gaan maar een aantal uur op het gras. Niet omdat we gras te kort hebben, sterker nog, we hebben genoeg, maar omdat ze niet allemaal even goed tegen gras kunnen.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:24

Linien schreef:
ziet er prachtig uit.. met welk programma heb je dit gemaakt??? de werkelijheid is iets anders.. wil het graag even tekenen voor jullie maar weet niet zo goed welk programma ik hiervoor kan gebruiken

Ik heb het met openoffice gemaakt (met het tekenprogramma ervan). Is een opensource (gratis) programma. Je kunt het trouwens ook even met pen en papier tekenen en daar een foto van maken en die uploaden :) .

Ik ben erg benieuwd naar het stuk.