Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinopino schreef:@roofdierpis (blijft een rare naam om te typen) wordt dit al vaak toegepast en ken je mensen met ervaring er mee. Mijn enige ervaring met een vos is dat ie een keer bij mij in de tuin was en twee konijntjes van mij heeft gedood. Hij zelf is toen helaas door de plaatselijke jager afgevoerd ;-( en waarschijnlijk ook gedood. Vraag me af wat het hele grapje me gaat kosten.
kelseyclover schreef:Wat echt helpt!! Wij hebben 3 weien, 1 daarvan heeft een afmeting van 60 bij 30 en gebruiken we als 'rijbak' eerst ook altijd last konijnen, maar sinds we dit hebben (zie foto, je ziet het achter bij het hek)
Bij de openingen, waar het hek opengaat zit het ook, het is alleen het onderste gedeelte, misschien een optie?
pillow schreef:kelseyclover schreef:Wat echt helpt!! Wij hebben 3 weien, 1 daarvan heeft een afmeting van 60 bij 30 en gebruiken we als 'rijbak' eerst ook altijd last konijnen, maar sinds we dit hebben (zie foto, je ziet het achter bij het hek)
Bij de openingen, waar het hek opengaat zit het ook, het is alleen het onderste gedeelte, misschien een optie?
Ten eerste heb je weides ipv weien. En wat moet ik zien op die foto? soort schutting/ Een konijn gaat toch gewoon overal onder door
DubbelDun schreef:De bedoeling van gaas is ook dat je het 30/40 cm de grond in graaft, anders heeft het idd geen nut tegen konijnen.