wat noemen jullie pennymeisjes??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:08

Hi hi. Haha!
Maar dan ben je nog geen pennymeisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:52

Pfoe, dan moet ik toch maar snel heel wat gaan veranderen.
De poetsspullen zitten in een emmer, omdat dat makkelijker pakt.
M'n rijbroek (geen witte Bloos! ) ligt al tijden in de kast omdat een spijkerbroek toch echt veeeeel prettiger zit.
Ik ga met de auto naar de pony.
Hij heeft een halster zonder paardjes erop.
Mijn rijlaarzen heb ik laatst naar het containerpark gebracht omdat ik (voorlopig) toch niet ga rijden en ze gescheurd waren. (Tja, niet gepoetst, he?)
Ik heb geen "setjes" voor de pony.
Ik heb niet één trui met een paard erop.
Ik kijk nooit of de nieuwste Penny er al is.
Mijn "wilde ruin" is nog steeds geen GP Shet Huilen

Ja, ik ben helemaal fout bezig Haha!

Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:30

Inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!

Je moet nog heel erg veranderen wil je een goed gekeurde pennymeisje worden.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:46

Ik heb lila peesbeschermers en strijklappen van BR, en een bijpassend sjabrakje + nog een heleboel sjabrakjes (paars, rood, wit, bordeaux, spijkerstof, donkerblauw, nog een keer bordeaux Haha! en voor mijn veelzijdigheidzadel nog veeeeel meer). In de zomer is mijn paard altijd gevlochten, hij heeft 4 fleece dekens, 3 soorten shampoo, een hele hoop borstels etc. en ik tut graag met hem. Knipoog Ikke pennymeisje?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:59

Jij opperpennymeisje bubbels ! Haha!

Maar als setjes al penny is, wat is Sjuimpje dan ?! Knipoog

Ik dacht dat juist 4 verschillende kleuren bandages en een regenbooghalster penny waren Verward

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:09

SANEX schreef:
Ik dacht dat juist 4 verschillende kleuren bandages en een regenbooghalster penny waren Verward

dan ben ik dus ook een pennymeisje, heb een heel paars setje, een paars sjabrak, paarse bandages, paars/groen halster, groene bandages, paars/groen halstertouw. en ook nog een (baby)blauw setje, een cobaltblauw halster + touw(ook cobaltblauw), babyblauwe bandages en een babyblauw sjabrak met mini mouse erop. verder doe ik boefie heel vaak invlechten en dan doe ik rode strikjes in zijn manen(met rode bandages/sjabrak haha)(ik heb allerlei setjes). o ja, en ik heb al mijn penny's al een aantal keer gelezen Haha! toegelaten tot de pennyclub??

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:13

bubbels schreef:
Ik heb lila peesbeschermers en strijklappen van BR, en een bijpassend sjabrakje + nog een heleboel sjabrakjes (paars, rood, wit, bordeaux, spijkerstof, donkerblauw, nog een keer bordeaux Haha! en voor mijn veelzijdigheidzadel nog veeeeel meer). In de zomer is mijn paard altijd gevlochten, hij heeft 4 fleece dekens, 3 soorten shampoo, een hele hoop borstels etc. en ik tut graag met hem. Knipoog Ikke pennymeisje?

jij pennymeisje ja! er moet een pennyclub komen!! Tong uitsteken

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:34

het zijn ook van die kinderen die het al helemaal geweldig vinden als ze je paard mogen uitstappen Tong uitsteken

echt grappig Tong uitsteken

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:18

Marreke schreef:
Pfoe, dan moet ik toch maar snel heel wat gaan veranderen.
De poetsspullen zitten in een emmer, omdat dat makkelijker pakt.
M'n rijbroek (geen witte Bloos! ) ligt al tijden in de kast omdat een spijkerbroek toch echt veeeeel prettiger zit.
Ik ga met de auto naar de pony.
Hij heeft een halster zonder paardjes erop.
Mijn rijlaarzen heb ik laatst naar het containerpark gebracht omdat ik (voorlopig) toch niet ga rijden en ze gescheurd waren. (Tja, niet gepoetst, he?)
Ik heb geen "setjes" voor de pony.
Ik heb niet één trui met een paard erop.
Ik kijk nooit of de nieuwste Penny er al is.
Mijn "wilde ruin" is nog steeds geen GP Shet Huilen

Ja, ik ben helemaal fout bezig Haha!

foei Marreke jij houdt helemaal niet van je pony Tong uitsteken
Je moet allemaal roze spulletjes kopen voor je pony, en je kast mag niets anders hangen dan paardentruien en je moet een heel groot paard op je auto schilderen en heel je kamer en huis vol paardjes zetten En over je wilde ruin, geen probleem geef me je adres en ik kom leer die binnen de week op tot ultra-GPshet want ik rij al vier maanden dus ik kan er superveel van Haha! Schijnheilig

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:30

hahahha, wat een humor....te veel fantasy is ook niet geod voor je Knipoog
maarre....mijn paardjes hebben geen bandages..hartstikke fout dus. En ik heb alleen maar een donkerblauwe, zwarte en een witte(wedstrijd) shabrak en dan ook nog eens 1 poetsbak met alle borstels voor 2 paarden!! Das natuurlijk hartstikke fout, als ik jullie verhalen zo lees...

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:10

conclusie iedereen hier is nog in halve pennymeisjes-staat de rest is groot misbruiker van pennymeisjes....... maar ondertussen als de penny toevallig in de kantine ligt.......

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:36

ik ben duook een pennymeisje Haha!
-zaterdag is de enige dag dat ik kan rijden, dus rij ik met rijlaarzen en rijbroek opd e fiets, cap in rugzak, poetskist op bagagedrager, en zweep in men hand (past niet in men tas , is 1m20 Schijnheilig ) naar de manege
(rijbroek en laarzen heb ik aan omdat ik het meestal niet allemaal kan vervoeren
-ik heb ook zon harry horse poetssetje, was intjde het enige dat k kon kopen, (heb nu al enkele borstels bij)
-heb ook een groene zweep gehad met paardenhoofdje, maar die is nu kapot na een val van dutske
-heb ook halster en zadeldoek voor manegepaarden,(dedie in de manege zijn altijd vuil, en tis niet omdat ik "maar" op een manegepaard rij dat er een zwart (oorspronkelijk groen of rood) vuil zadeldoek op moet liggen Bloos! )
-mijn hond liet ik ook springen (is nu te oud, maar deed dat graag)
-men kamer hangt vol paardenposters
-heb paardenmappen ook (niet allemaal)
op men agenda staan de namen van dutske en hedera (geen paardenagenda)
-heb ok enkele paardenruien liggen (zijn nu te klein)
-paardendekbed,
-paarden beeldjes
-fotokaders met paarden
-blijf ook graag de hele dag in de stallen hangen, liefst als ik alleen ben, dan ga ik een tijdje bij dutske of hedera praten , en wat knuffen enzo
-na de lessen stap ik de paarden ook uit, zodat de ruiters de hoefslag kunnen toeleggen (doen ze voor mij ook )
-ga wel NIET lichtijden op de fiets, sta wel in "verlichte" zit als ik op drempels moet, maar dat is meer om men fietsbanden, en men arme rug en kont te sparen Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:12

Dutske, haal onmiddelijk die cap uit je rugzak! Ben je nou helemaal... Dat ding hoort ten alle tijden op je hoofd.

Zelfs ik ben m'n leven aan het beteren. Op m'n auto zitten twee mooie zilveren paardjes, want het is een Galopper (echt waar)
Bovendien ben ik meteen een nieuw halster gaan kopen met paardjes erop. Dat er dringend een nieuw halster moest komen en dat er paardjes op staan is toeval.
Ik ben iig op de goede weg, denk ik. Maar het is moeilijk, moeilijk... Haha!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:15

van nu voort doe ik men cap op men hoofd
ben het al aan het leren *LOL*
ohja, en niet te vergeten om nu en dan men fiets ens aan te sporen met men zweep he Haha!
benen geven gaat zo moeilijk, hij gaat zo traag vooruit, zal vlug sporen gaan halen om hm vooruit te prikken Haha!

maarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:15

dat je de penny leest! *LOL*

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:19

Myra1"]
[quote="Jady schreef:
Een echt pennymeisje heeft meestal ook een Harry's Horse poetssetje in zo'n tasje.

Haha, dan ben ik helemaal verschrikkelijk! Ik heb mijn poetsspullen in een pennytas zitten!!! *LOL* Haha!
[/quote]

Haha Haha! Schaam je *LOL*

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:29

Wij hebben sinds de dinsdag voor kerst een officieel pennymeisje op stal. Jaah ze was er natuurlijk al langer, maar het is nu officieel.

ja, ze wou het eigenlijk niet accepteren, maar goed...andere namen zijn er ook niet. Ze heeft een nieuw paard, genaamd: Penney..... en blijft het nu volgens mij ook....hahaha...ach ze moet het maar zo bekijken, zij is in ieder geval een officiele!!

neej flauw....maar wat ik dus pennymeisjes vind....jonge meiden die in alles met paarden een heldendaad zien. Ze willen elk paard 'redden', maar gaan er vervolgens mee om alsof het speelgoed is. Dat noem ik pennymeisjes!!!

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:44

Een paard dat Penney heet is wel heel erg ja Haha!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:47

haha ook heel handig als je wilt gaan uitmesten Knipoog vorige keer vroeg een meisje aan mij en renée(eigenaar zazou): Mag ik helpen uitmesten? Tuurlijk mag dat Knipoog Tong uitsteken Toen ging ze nog een vriendinnetje halen om ook mee te helpen. En toen vroegen ze of ze volgende keer ook mogen uitmesten. Wij: Tuuurlijk! Tong uitsteken als je dat leuk vind mag dat best;).

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:00

Tja ik heb zo'n dochter, vroeger had ik het zelf volgens mij ook wel.
Staat te springen om te mogen poetsen.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:31

Even zonder gekheid, ik denk dat ik mijn pennyfase toch wel rond m'n 10de, hooguit 12de al voorbij was...

Maar m'n zusje, die begint net! Schijnheilig
(Onze eigen schuld: haar kerstcadeautjes: paardenencyclopedie, paardenetui, paarden knutsel iets, paardenpyama enz.)
En een abonnement op de penny! (snappen jullie ook meteen waar ik die super praktische pennypoetstas vandaan heb)

Maar ik kan meer verzinnen over pennymeisjes in het algemeen dan over mn zusje:
Ze hebben allemaal de mooiste verhalen in de kantine, over hun wilde Shetlandhengst-verzorgpony.

Ow en het allermooiste: ze willen je helpen opzadelen. Dan sta je het makste manegepaard voor iemand op te zadelen, en dan vragen ze heel wijs: Lukt 't? Cool
Of je wordt door een instructrice gevraagd om een pony die iedereen 't liefst zn box uit trapt even op te zadelen en dan staat er zo'n pennymeisje aan je mouw te trekken: "Je mag niet bij die pony de stal in van *naam van hun instructrice*"
Frusty

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:37

Myra1 schreef:
...Of je wordt door een instructrice gevraagd om een pony die iedereen 't liefst zn box uit trapt even op te zadelen en dan staat er zo'n pennymeisje aan je mouw te trekken: "Je mag niet bij die pony de stal in van *naam van hun instructrice*"
Frusty

Ja precies,dat gebeurde mij ook wel eens.
Dochterlief moet op een moeilijke pony,instructeur zegt loop maar even mee en doe jij het maar.Komt er een wijsneuzerig meisje naar ons toe en zegt: " ik ga het zeggen hoor want je mag daar niet in", m'n dochter moest er anders toch echt op rijden hoor.

De meeste zijn wel lief voor hun pony,er zijn er ook die niet opscheppen en alleen maar erg lief zijn.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:38

ahja, zijn we niert allemaal zo geweest?
zoveel mogelij kpaardenboeken lenen, en half van buiten leren en denken at je een xpert bent?
etc...

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:40

Denk ik nog steeds Haha! .
Ben Penny-mama

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:45

JOLANDA,MARY Haha! DIAAN IS EEN TOPPERTJE!