Nieuwe site voor Kürmuziek!!! (met foto's)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwe site voor Küren op muziek, welke foto is hiervoor het meest geschikt?

Poll eindigt op

Foto 1
22 (51%)
Foto 2
8 (18%)
Anders, nl. eigen foto
7 (16%)
Anders nl,...
6 (13%)

Totaal aantal stemmen: 43

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:10

Afbeelding
Afbeelding

Heb ik je gemaild Anouk, maar helaas ook een 4-jarige en zonder hoedje!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 21:22

Beste Samsam, we hebben ze ontvangen! Dank je wel
Groet, Olaf en Anouk

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:44

Afbeelding

deze foto heb ik opgestuurd, ik wilde eigenlijk ook nog een andere doen, want zo sjiek is deze niet vind ik, maar toen wilde de scanner niet meer meewerken, dus helaas, misschien dat ie snel weer werkt, dan zal ik een 2e foto sturen en hier plaatsen.

ps: Dit is Jafet ben Jaquar van de zomer in het E-M1 (maar nu hebben we al bijna de punten voor het Z1)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 08:14

Hmmm, staan wel leuke foto's bij,
maar dè foto heb ik toch nog niet voorbij zien komen.
Volgens mij moet het een foto zijn die gelijk in het oog springt, inderdaad met wedstrijdtenue (evt. witte bandages), eentje met heel veel actie, maar die toch ook verzameld oogt met een mooie oprichting.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 09:17

Nope, ik ben ook nog steeds niet 'overtuigd' Lachen Wat ik nog teveel zie zijn storende achtergronden, ruiter die niet lekker zit, paard oren naar achteren, foto vanuit een bepaalde hoek genomen waardoor het allemaal wat krom lijkt, etc etc. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk Lachen

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:04

Sjuimpje schreef:
Volgens mij moet het een foto zijn die gelijk in het oog springt, inderdaad met wedstrijdtenue (evt. witte bandages), eentje met heel veel actie, maar die toch ook verzameld oogt met een mooie oprichting.

Zoals ik al eerder opperde, jij in je outfit met Ozep! Ik zag laatst dat topic van je over het met uitdrukking draven, dat zou een mooie zijn.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 11:12

Sjuimpje schreef:

Ideetje Knipoog ???

Overigens Cornelie, heb jij geen goede foto dan?

We hebben gisteren ook nog per email van een aantal mensen foto's ontvangen, zitten ook hele aardige tussen! Die komen uiteraard in het nieuwe topic waarbij er gestemd moet worden op de mooiste foto. Tot dan blijft ons verzoek staan: kom svp met je allermooiste foto OK dan! !

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:15

Àls ik de perfecte foto had gehad had je hem gerust mogen gebruiken,
helaas kan ik je er ook niet aan helpen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:16

Anoukie schreef:
Overigens Cornelie, heb jij geen goede foto dan?

Nope
Wel voornamelijk heeeeeeeel veel foto's maar ook allemaal met gebreken Bloos
En uhm, nog niet van de dressuur, alleen van het westernrijden
( met ook weer een storende omgeving en de kleuren zijn niet ideaal)
Afbeelding

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:15

Sjuimpje schreef:
Àls ik de perfecte foto had gehad had je hem gerust mogen gebruiken,
helaas kan ik je er ook niet aan helpen.

Maar je kan hem toch maken? Knipoog

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:31

Ik wil ook meedoen Haha! zal thuis nog wel even de "grote" versies van deze foto's opzoeken Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:35

is tyrza geen optie?????? misschien kan je haar vragen met der grand prix hahahaha dat is wel gaaf toch

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:16

Volgens mij is de foto in mijn profiel op zich wel geschikt (meteen even mijn profielviews opkrikken Knipoog ), maar mijn kür komt van de 'concurentie', dus niet echt geschikt voor jullie website.
Jammer, had het wel stoer gevonden.
Als je geen geschikte kan vinden, en die van mij wel mooi vindt, mag je wel even photoshoppen hoor, tot we niet meer herkenbaar zijn, basis idee kan je dan gewoon behouden.
Maar er komen vast wel hele mooie foto's binnen, mooier dan die van Jepje en mij.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 16:19

Mark, stuur je de foto's (maximaal 2) svp ook even door naar het emailadres: info@oot-productions.nl ?

Mesastamp, ik heb Tyrza al een pb gestuurd maar die is momenteel fijn aan het skien volgens mij Knipoog.

En Jasmijn, het is een hele mooie foto (ja je hebt er weer een profielview bij Haha!), zeker een goede optie. Maar deze staat al elders op een website begrijp ik? Mag anders ook per pb als je wilt?

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:19

ik heb foto's opgestuurd naar het e-mailadres.
als het niet gelukt is wil ik het nog wel in topic zetten Lachen

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:24

Anoukie schreef:
En Jasmijn, het is een hele mooie foto (ja je hebt er weer een profielview bij Haha!), zeker een goede optie. Maar deze staat al elders op een website begrijp ik? Mag anders ook per pb als je wilt?

Nee hoor, staat nog niet op een website. Maar omdat ik mijn küren ergens anders vandaan haal, lijkt het me niet handig als mijn foto herkenbaar op op een website van een andere kürmaker staat.
Maar nogmaals als je hem mooi vindt mag je hem van mij een beetje bijwerken en plaatsen.
(Bles van Jepje wat anders, mijn hoofd wat anders (kan alleen maar opknappen Knipoog ) Jepje evt wit voetje minder ofzo. Bedenk wat leuks als je wilt. Hoeft natuurlijk niet!!)
Leg meteen mijn binnenbeen even op de goede plaats als je toch bezig bent Schijnheilig

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:33

Haha Jasmijn, ja zo handig ben ik niet met paint, photoshop e.d., maar wel bedankt voor het aanbod. We zullen eens kijken wat voor foto's we ontvangen bij deze wedstrijd maar ik houd zeker graag je aanbod tegoed! Mocht je ooit nog eens toe zijn aan een andere/nieuwe kur en mocht je van "Kurmaker" willen veranderen, horen we het graag Knipoog!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:35

sharonaollie schreef:

We hebben ze ontvangen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:10

Ik vond beide foto's niet heel erg veel uitstraling hebben. Wel hele mooie foto's , maar ze missen net the x-factor.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:24

Sjuimpje schreef:

Als Anoukie naar zo'n foto op zoek is, wat best zou kunnen.. Had ze er misschien beter aan gedaan om meteen die mensen te benaderen die daarvoor in aanmerking komen. Hiermee bedoel ik: misschien 2-5% van alle bokt gebruikers die voldoen aan de eisen die jij stelt rijdt daadwerkelijk op dat niveau. Daarvan is een misschien nog kleiner percentage dat ook (digitale) foto's maakt voor op wedstrijden die op het juiste moment zijn genomen (zelfs in die hogere dressuur kun je hele verkeerde momenten treffen Knipoog ). Ofwel, het beste had dan moeten zijn of iemand als Tyrza meteen benaderen zonder dit topic te openen (Tyrza is hier voorbeeld, er zijn er nog een paar op dit niveau maar daar weet ik helaas geen namen van) of een professionele fotograaf benaderen met de vraag een van zijn foto's te mogen gebruiken (met alle rechten blablabla erbij). Sinds geen van dit alles het geval is lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat er 'perfect genomen' foto's op het gegeven niveau hier voorbij zullen komen en er dus genoegen moet worden genomen met minder..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 21:40

MacavityL, de perfecte foto zoals bijv. Arnd die maakt, zijn zeldzaam. Wij zijn ook niet zo zeer op zoek naar ruiters op Grand Prix niveau, maar naar de "gewone"ruiter (zoals ik dat ben en volgens mij ook het grootste deel van Bokt). Die kunnen ook zeldzaam mooie foto's hebben, dat heeft niet altijd met niveau te maken.

Daarnaast is dit ook een prijsvraag waarbij we korting geven aan de winnaars op een Kur. De "perfecte" foto kiezen wij dus niet zelf (wij = Olaf en ik) maar jullie. En we hebben al foto's gezien die misschien niet op het perfecte moment genomen zijn, maar die een bepaalde charme en uitstraling hebben waardoor deze toch erg geschikt is voor de website. Sowieso willen wij graag van de mensen voor wie we een Kur maken, naam + foto op de website zetten. Maar daar zijn we nog hard aan aan het werken Knipoog.

Maar ik kan me je reactie wel heel goed voorstellen hoor MacavityL. Ik hoop in ieder geval dat mijn antwoord je een beetje een idee heeft gegeven van (1 van) de redenen van dit topic!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 21:41

Fellor schreef:
Ik vond beide foto's niet heel erg veel uitstraling hebben. Wel hele mooie foto's , maar ze missen net the x-factor.

Welke foto's?

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:53

Anoukie schreef:
Maar ik kan me je reactie wel heel goed voorstellen hoor MacavityL. Ik hoop in ieder geval dat mijn antwoord je een beetje een idee heeft gegeven van (1 van) de redenen van dit topic!

Ik reageerde niet negatief op het topic, ik vind het een prima idee.. Zeker om ook de niet-topsport ruiter een kans te bieden om met een mooie foto op een website te komen en daarbij een leuke prijs te winnen. Mij ging het eerder om de reactie die ik gequote had over de verwachtingen die iemand schiep wat er op zo'n foto zou moeten komen te staan. Hierop reageerde ik, dat als dit het idee was, dit op een andere manier aangepakt zou zijn.
Bovendien zou dit de verwachting kunnen scheppen dat als je nog geen Z (of hoger) rijdt je niet 'goed genoeg' zou zijn om uberhaupt een foto te plaatsen, terwijl ik dit juist een leuk idee vind voor elke bokt ruiter..
Ik hoop dat ik hiermee wat duidelijker heb gemaakt wat ik bedoel en dat is zeker niet jullie idee bekritiseren!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:54

Zo heb ik wel niet het perfecte dressuurpaard om Z kuren mee te gaan rijden, maar kan ik zo een kuur wel perfect gebruiken bij een rassenpresentatie!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:58

Anoukie"]
[quote="sharonaollie schreef:

We hebben ze ontvangen .
[/quote]
oke mooi zo OK dan!