Heb ik je gemaild Anouk, maar helaas ook een 4-jarige en zonder hoedje!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Hmmm, staan wel leuke foto's bij,
maar dè foto heb ik toch nog niet voorbij zien komen.
Volgens mij moet het een foto zijn die gelijk in het oog springt, inderdaad met wedstrijdtenue (evt. witte bandages), eentje met heel veel actie, maar die toch ook verzameld oogt met een mooie oprichting.
Volgens mij moet het een foto zijn die gelijk in het oog springt, inderdaad met wedstrijdtenue (evt. witte bandages), eentje met heel veel actie, maar die toch ook verzameld oogt met een mooie oprichting.
Anoukie schreef:En Jasmijn, het is een hele mooie foto (ja je hebt er weer een profielview bij), zeker een goede optie. Maar deze staat al elders op een website begrijp ik? Mag anders ook per pb als je wilt?
Anoukie schreef:Maar ik kan me je reactie wel heel goed voorstellen hoor MacavityL. Ik hoop in ieder geval dat mijn antwoord je een beetje een idee heeft gegeven van (1 van) de redenen van dit topic!