mavantos schreef:Wil je liever een kleinschalige stalling of een plekje waar veel paarden/mensen zijn?
Kleinschalig, veel gezelliger onderling
Kijk je naar de prijs van lessen of stalgeld?
Beide niet, zit hier in een dure omgeving (Den Haag, Rotterdam, Westland) en het stalgeld varieert tussen de 300 tot 500 euro.
Wil je graag luxe of houd je het graag sober?
Beide, een goede rijbaan is echt heel belangrijk maar dan maakt het weer niet uit als er geen binnenbak is. Ook vind ik het belangrijk dat ik gewoon overdekt kan opzadelen en er een fatsoenlijke spuitplaats is.
Je paard op het land of liever op stal?
Beide, minimaal een dagdeel op het land(of paddock) het liefst in de ochtend en dan kom ik zelf in de middag/avond om hem er nog uit te halen.
Sport of recreatie?
Sport, maar als er verder alleen recreatie ruiters staan heb ik daar geen problemen mee.
Een bar of niet?
Nee, maar wel een toilet en eventueel een waterkoker/wasbak in de zadelkamer.
Wat voor soort les wil je graag? Groepslessen of prive?
Privé, met mogelijkheid tot zelf naar stal laten komen. Nu mag dit ook, maar dat doet mijn instructeur niet dus ga ik er als nog heen.
Heb je liever dressuur, springen, grondwerk, western,...?
Dressuur, liefst geen hindernissen en andere rommel in de bak. Tuurlijk af en toe niet erg, maar niet dat ik iedere dag om de hindernissen moet sturen.
Kijk je naar de omgeving, de afstand van je huis?
Niet naar omgeving, wel naar de afstand. Max. half uurtje reizen.
Dan vraag ik mij af of je een stal heb gevonden hier in de buurt die hieraan voldoet?