wie zit op school en betaalt zn eigen paard??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:01

Ik wil dus oko mijn eigen paardje kopen...
Heb een leuke fjord op het oog, die ook te koop is..
Alleen ik zit zoooo te denken hoe ik het geld dus ooit bij elkaar kan
krijgen!
Paard, zadel, hoofdstel, da, hoefsmid, stalling...
Ik heb zitten rekenen en rekenen maar telkens kom ik op het zelfde
uit: krijg het niet voor mekaar1!
mn ouders zijn ook al zo banketstaaf.. Ze zouden niet even zeggen: ja je krijgt
Nina van ons en de stalling betaal je zelf...
Nee ik wil een paard dus moet ik haar zelf maar kopen...
*Zucht... Huilen *
Maarja, precies wat graciaxxx zegt: je kunt dan wel trots zijn en niemand
pakt haar van je af, want het is JOUW eigen paard... *zwijmelt aan de
gedachte*
Maarja, eerst nog ffies sparen voor zolang het nog kan...

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:40

Sting schreef:
Ik zit ook op school, HAVO 4, en heb gelukkig een verzorgster die mn paardje buiten en binnen zet.
Ik betaal 25 euro van de 55 stallingskosten, ik zit niet op nog een andere sport, dus betalen mn ouders een gedeelte. Voer etc moet ik wel allemaal zelf betalen Boos!

55 euro stallingskosten! ik zie dat alleen in mn dromen!!
wij betalen 122,50 in de maand en hebben geen eens een bak!
echt heerlijk.. zulke kosten als jij!

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:54

Ik zit nog op school en betaal mn veulen zelf.

katinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:14

EstherSi"]
[quote="Sting schreef:
Ik zit ook op school, HAVO 4, en heb gelukkig een verzorgster die mn paardje buiten en binnen zet.
Ik betaal 25 euro van de 55 stallingskosten, ik zit niet op nog een andere sport, dus betalen mn ouders een gedeelte. Voer etc moet ik wel allemaal zelf betalen Boos!

55 euro stallingskosten! ik zie dat alleen in mn dromen!!
wij betalen 122,50 in de maand en hebben geen eens een bak!
echt heerlijk.. zulke kosten als jij!
[/quote]

ja dat is echt goed €55 ik vind €122, 50 ook nog nog best goedkoop ik betaal €300 in de maand Scheve mond

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:30

ik heb hier iemand op stalling staan ook een studente die alles zelf moet bekostiggen. dus zolang ze studeert hoeft ze geen stallings kosten te betalen. en in haar vakanties en de weekende werkt ze volle dagen bij stal roelofs. voor meer informatoe moet je pb-en naae frekemeisje of los van elkaar freke meisje. veel geluk er mee en dat je weinig veearts kosten mag krijgen.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:37

Ik doe ook HBO en betaal mijn paard en studie (boeken) helemaal zelf. Het is wel te doen, maar je zal het onwijs druk hebben. Ik heb zelf geen verzorgster en mest ook nog zelf. Ik werk 3 keer per week, naast 4 dagen school. En hou ook gewoon geld over. Hoeveel heb je ervoor over Knipoog ?

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:52

De eerste 4,5 jaar dat ik een eigen paard had zat ik ook nog op school en moest ik alles zelf betalen.
Ik heb vrij goedkope stalling, in het begin F200,- en toen de euro kwam werd het €90,- en dat is het nog steeds.
Ik moest alleen nog brokken oid zelf kopen en natuurlijk de hoefsmid, dierenarts, wormenkuren, en spulletjes.
Ik moet alleen wel bekennen dat ik toen eigenlijk veel geluk heb gehad dat mijn paard nooit een da nodig had buiten enten om en dat hij ook geen ijzers nodig had, als ik een paard met een zwakke gezondheid had gehad weet ik niet of ik het gered zou hebben.

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:09

Ikkuhhhh!!
Ik heb een shetlanderveulen, maar hij staat gelukkig bij mn verzorgpony s in de wei.. gratis Lachen Ik heb daar ook een eigen stal en ik mag er nog een pony bijzetten als ik wil. Als ik hooi/stro wil gebruiken kan ik dat ook gewoon pakken daar (ook gratis) Ik hoef dus alleen spullen, hoefsmid, da, wormenkuren enz. te betalen verder Tong uitsteken

Ik geef wel paardrijlessen en daar betaal ik t van *LOL*