Bedankt!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedankt!!!
Vandaar de vraag!
Babbelkous schreef:Ragdollcat schreef:Gewoon een zwarte plastic bak in de hoek en vullen met water.
Vind ik zeer handig, zo zie ik of mijn paard voldoende drinkt of niet en het is veilig. Vriest nooit kapot etc. een zeer goede en goedkope oplossing.
Te koop bij elke bouwwinkel, zoals Praxis.
Dat is zoals de mesterskuip die we onlangs probeerden volgens mij.. Die sleurt ze dus al spelend heel haar stal door..resultaat: propere stal helemaal nat en geen druppel water meer in de bak..
Heb op dat vlak lastige paarden denk ik..Ze spelen er te graag mee..
Babbelkous schreef:Heb je geen schrik dan voor paardenbenen? of zit de bak echt goed vast erin @Eirikur?
Babbelkous schreef:@Precyll: oef, ben al 'opgelucht' dat ik niet de enige ben die hier 'last' van heeft..![]()

mr op dagen dat het extreem warm is of slecht weer is staan ze overdag binnen omdater bij warm weer te veel insecten zijn en er is ook gn schuilplaats waar ze kunnen schuilen voorde warmte of voor de regen.. dus in die omstandigheden staan ze gewoon liever binnen in een koele of juist droge en beschutte stal.. in weides en paddocks staan idd metserskuipen in maar daar is omtrekken geen probleem.. enkel op stal speelt ze er graag mee en ander speelgoed is niet zo interessant dan met water spelen blijkbaar helaas..
mijn paarden hebben een top leven met alle dagen buiten spelen.. in de winter in royale paddocks en van april tot half november op de graswei. Dus ik kan met een gerust hart zeggen dat ze een fantastisch leventje hebben en niets te kort komen
het is net daarom ook dat ik een oplossing zoek om nog meer water te kunnen aanbieden want op zich gaat het prima zo mr een beetje extra water kunnenzetten zou ik me nog gelukkiger en geruster bij voelen dat ze zeker niets te kort komen 
op een kar zetten staat al jaren op de verlanglijst mr er zijn andere dingen prioritair boven een trekhaak momenteel.. mr ik zoek dus gewoon opties om een bak te kunnen plaatsen die groter is zonder iets te moeten metsen of met ijzeren frames te hoeven plaatsen o.i.d. dus als je daar tips voor hebt neem ik ze graag in ontvangst .. 
(mn schoonvader is er erg handig mee dus moet goed kunnen komen!
)
hhensens schreef:Ik heb deze aan de staldeur hangen:
[ [url=m/gWvGaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
misschien twee naast elkaar? ik las liever niet maar het werkt hier heel praktisch.
ze zijn veilig en lastig van de deur te krijgen.
edit: gaat makkelijk 10 liter in.