2 mensen op 1 paard, zielig?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

2 mensen op 1 paard, zielig?

Ja, een paard is daar niet op gebouwd
18 (18%)
Nee, een paard kan het makkelijk hebben
79 (81%)

Totaal aantal stemmen: 97

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:18

ponyzotje schreef:
nogmaals, het lijkt me niet prettig om bovenop nieren en lendewervels te gaan zitten, en voltigeurs kunnen dat idd wel. stel je voor dat je in draf recht op die zwakke delen zit te bonken, brr de gedachte alleen al!

Ik weet niet of jij de anatomie van het paard goed hebt bekeken, of zomaar wat gelezen hebt, maar je zit echt niet bovenop de nieren van het paard hoor! Die zitten goed beschermd onder de ribben en een dikke laag (spier)weefsel, die kun je echt niet zomaar beschadigen.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:55

voor af en toe een keer kan het geen kwaad. maar ik zou het niet te vaak doen.
het is niet echt fijn voor het paard, al dat gebonk op z'n rug. vooral in draf. in stap vind ik het opzich geen probleem

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 12:55

droppie_18 schreef:
nou die arco van jou, daar kan je kan je rustig met zijn twee opzitten, misschien zou je het zadel eraf kunnen laten, dan zit de gene achter jou ook wat lekkerde. maar er zijn altijd mensen die iets zielig vinden, als je het anders doet als normaal. hobbelen jullie maar lekker rond,

Dat hadden we ook Knipoog Zou iid wel een beetje vervelend zitten voor diegene achterop Ach gut

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:58

Ik deed het toen ook met een pony van mijn vriendin.. is ongeveer een jaar geleden en we waren allebei best wel klein! We hebben er mee gestapt, gedraafd en gegalopeerd.. ik moest natuurlijk acterop haha zit wel heel fijn

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 12:58

Cassidy schreef:
Ik denk niet dat het een probleem is, maar ik zou geen ritten van anderhalf uur maken.

Ja sorry, ik had me een beetje verteld Blond
De rit naar huis (zou foto) duurde vroeger op onze oud stal altijd 1,5 uur in totaal (heen-terug). Maar sinds kort staan we op een manege, wat dichter bij huis en vanaf daar ben je 45 min onderweg (geen-terug). Al met al denk ik dat we er ong. 1 uurtje op hebben gezeten toen, aangezien we ook even gestopt waren thuis om te eten Vork
En de rit was vrijwel alleen in stap, dus daarom ook ruim 45 min Ach gut
Nogmaals, ben een beetje blond Blond

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:37

ik vind het echt niet zielig. Wij doen dat ook wel eens met junta. maar dan nog wel in stap. en nooit langer dan dat een foto maken duurt Tong uitsteken:P:P:P hahaha nee we hebben nog nooit echt samen gereden met d'r.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:47

hardstikke leuk juist. Het was bij ons de sprot om in rengalop te gaan met een werstern zadel en iemand achterop. Gewoon over zandpaden enzo.Mijn warmbloedje vond dat ook geweldig, en heeft er geen centje pijn aan gehad. Als zij iets niet wou kon je er het leger bij halen, maar dan gebeurde het gewoon niet, punt uit. En dit vond ze wel leuk, ze ging zo hard mogelijk. Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als er iemand af gevallen was, maar dat is nooit gebeurd...

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:50

o vergeten, we zaten vroeger ook met z'n 3en op een shire, en dan door de wei laten lopen. Ze vond toch alles goed.

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:47

Ikookmet ze 2e derop en dan springen heel grappig Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:34

Och, voor een keer kan het best. Hangt natuurlijk ook van de pony of paard af. Zo te zien kan die van jou het makkelijk hebben.