Bord voor op de wei gemaakt, en blijkbaar is hij leuk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Bord voor op de wei gemaakt, en blijkbaar is hij leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:00

Veel te lang, en niet heel erg pakkend :o
De brutale mens wordt hierdoor niet afgeschrikt.
Beter kun je een groot bord maken met : Pas op besmettelijke paardenziekte !
Bent u te dicht in de buurt geweest van deze paarden, houdt dan in de gaten of u de volgende klachten krijgt :
- Rode uitslag op gezicht en armen
- Onophoudelijke jeuk
- Mogelijk ook bij ernstige besmetting schuimbekken en tanduitval.

:')

Houdt het kort, en beste is zet gewoon goed stroom erop.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:01

Haha CM :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:04

EedihcrO schreef:
Briljant bord dit. Hopelijk helpt het, als is het maar een beetje.

gohya, dat is wel heel aso zeg. Jammer dat je er te ver cm weg was, anders had ik het terug gegooid.

Ik gooi het sowieso terug de struiken in.Ze voeren aard.schillen en zelfs eierschalen zitten er tussen.
De mensen van het volkstuintje dumpen ook vaak hun afval in de wei.Maar ik gooi het nu voortaan bij hun voor het hekje van hun ingang neer.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:08

gohya schreef:
Hier helpen de bordjes helaas niet en ze rukken ze gewoon van de draad af,terwijl ik ze met Tyrips vast heb zitten.
Nu heb ik maar een groot waarschuwingsbord op gehangen,hopen dat dit wel helpt,want hier komen er ook mensen zomaar het weiland in wandelen.

[ Afbeelding ]

uhmm deze werkt als een magneet op vervelende jongeren natuurlijk..
want het gebruik van vuurwapens is een grote bluf in Nederland.
zelfs als je het zou uitvoeren raak jij dieper in de problemen dan de jongere die het veld betrad..

dus met dit bordje heb je juist kans dat er een stel mensen een complete polonaise gaat houden.

die andere vind ik ludiek, waar mensen nog even over na kunnen denken en waar ze wellicht geen idee van hadden. die zal eerder succes hebben.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:14

Leuk gedaan maar wel een lange tekst.
Hier in de buurt hing er een met

Uw groenteafval .Uw brood
Mijn dood.

En dan het stopteken erbij

Tessxxxxxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:33

Als ik die verhalen hier lees ben ik zó blij dat mijn paard niet aan een openbare weg staat.. Ik zou denk ik helemaal over de rooie gaan, als ik voor de 10e keer GFT-afval in de wei zou vinden. En al hélemaal als ik mensen in de wei zag lopen, dan zou ik er toch voor zorgen dat dat de laatste keer was! Wat hebben mensen toch weinig respect en begrip.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 12:43

gohya schreef:
Hier helpt schreeuwen niet,een oudere vrouw in scootmobiel wilde groente en tuinafval in de wei gooien.Ik zag het [op een afstandje] en schreeuwde dat de paarden dat niet mochten hebben.Ze kijkt me aan,gooit snel die zooi in de wei en rijd weg!

Had het naar die vrouw terug gegooid :+

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 23:47

Nou blijkbaar ben ik lang niet de enige die hiermee te kampen heeft!

Ik heb het uiteindelijk nog een beetje aangepast; de zinnen "verboden te..." x3 in koeien van letters over het verbodsteken gezet, en boven dit alles een nummerplaat opgehangen waar simpelweg "verboden te voederen" op staat geschreven.

Dit heb ik 3x opgehangen, dus of ze nu uit het bos, via de baan of via het zijweggetje komen, voor mijn part over het maïsveld, ze kunnen er niet naast kijken.

Ik was het laatste bord aan het ophangen, toen ik in de verte een meisje met haar hond zag wandelen. En zag stoppen aan de poort. Ze heeft er toch even gestaan, dus volgens mij heeft ze wel alles gelezen :) Denk sowieso ook wel dat mensen die zelf dieren hebben, hier makkelijker voor te porren zijn. Denk dat zij snel de link maken "ik zou ook niet willen dat mijn hond/kat/whatever zonder mijn weten/toestemming gevoerd wordt.

Ik heb trouwens ook gewoon mijn wei lichtjes verbouwd haha. Paar palen in de grond geslagen, en meters draad gespannen. Als ik op de wei ben, mag de draad open en mag ze langs de buitenkant grazen, en als ik er niet ben, ben ik gerust dat ze veilig buiten nieuwsgierigen hun bereik staat. Ze kunnen er nog wel een appel ofzo over gooien, maar het zal toch al heel wat minder zijn :)

Afbeelding

Echt, sommige mensen... _-:(
Afbeelding