elselianta: Jep, dit is aan huis Op dit moment even niet zo veel vorderingen. Mijn vriend is deze week veel aan het werk buiten de deur. Vandaag wel bezig geweest om de paddock/bak weer vlak te maken nadat we er hele diepe sporen in hadden gereden met de shovel. Ik zal straks even foto's maken van de situatie nu.
Blazee
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 12:27
Ik heb gisteren nog even wat foto's gemaakt
Nu staan de paardjes er even zo bij. De paddock is niet zo groot maar wel erg gezellig. Op de foto zie je namelijk ook het huis, dus er is de hele dag wel rumoerigheid en wat te zien voor de paardjes. Met dit mooie weer zitten zitten we buiten aan de picknicktafel te eten en staan de paardjes lekker te kijken (en zo af en toe wordt en een plakje komkommer o.i.d. naar de toegegooid ).
Gisteren heeft mn vriend de wei (zonder gras )achter weer een beetje begaanbaar proberen te maken. Eerst met de shovel alle sporen zo veel mogelijk weg geprobeerd te werken, daarna met de cultivator erdoorheen om de grond een beetje los te krijgen en als laatste met de manegevlakker eroverheen om het weer vlak te krijgen. Het is aardig netjes geworden .
De onderstaande foto is gemaakt vanaf de mestplaat (gisteren is net alle mest weggereden).
Mooie klus hoor, ik heb de paarden ook in een oude varkenstal staan, bevalt erg goed, paarden hebben zandbodem in de inloopstallen en de zadelkamer is gemaakt op de oude roosters. Succes met de verdere verbouwing.
Wat een luke reacties weer!! avelienvd: Kom je ook van Smilde?? Nee dit is niet aan de stille kant van het kanaal, maar aan de drukke kant. Richting Hoogersmilde.
Avelienvd
Geplaatst: 21-03-15 19:17
ah dan weet ik het denk ik. reed daar vandaag nog langs idd en vroeg me nog af waar het is.
Laatst bijgewerkt door Avelienvd op 21-03-15 19:23, in het totaal 2 keer bewerkt