Precies het topic dat ik nodig had (bonte merrie met vrij veel wit die 24/7 buiten staat) Heb inmiddels talc poeder gekocht en drie verschillende sprays voor schimmels. Aankomende tijd alles eens uitproberen.
Ik zal blij zijn met die gouden tip. Heb dezelfde vraag voor mijn tinker haar witte staart, sokken en manen. Ik heb al verschillende producten gebruikt, doch haar achterhand blijf een lichtbruine kleur vertonen. Onze tinker betreft een merrie, dus heel wat meer problemen dan bij ruins en hengsten
lovexhorsess
Geplaatst: 26-02-15 19:47
Zo'n schuurblok werkt heel goed. Eerst ff met de roskam en dan met het blok er overheen gaan!
Dank Lovexhorsess, maar voor de staart zal dit moeilijk gaan. De tip zit in mijn geheugen en als ik zo'n schuurblok tegen kom dan is die van mij.
DxFellow
Geplaatst: 02-03-15 16:41
Heb een grote fles Cowboy Magic gekocht, werkt echt super! Het is een fles met ongeveer 930ml en kost iets van 15 euro bij de epplejeck. Ben er erg tevreden mee, even sprayen, inwrijven, afvegen en klaar!
Een vriendin van mij zegt dat houtskool heel goed werkt, dat spul wat je ook op de barbecue gooit. Kleur met het houtskool op de vieze vlekken, een paar uur laten zitten en dan uitborstelen.