Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zipje71 schreef:hallo Bokkers,
Nou heb zeker 10 jaar rondgehuppeld op A'land. Heb er 5 jaar "gewerkt".De vrijdagavonddienst en zaterdag de hele dag. Kwam mee met chris en Yonnie en Erik Meijer( toendertijd super-instructeur) Heb paarden bijgereden (Dancer, Zeperd, Fiasco) heb met Nicolette een schimmel gehad:Ajax.
Vond het er tof, maar nadat Chris weg is gegaan werd het langzaam minder.Niks kon en mocht meer tenzij je er voor betaalde of je goed kon slijmen.Vind het heel jammer want ze zitten op een TOP locatie!!! Heb daarna nog paarden gereden in Oostzaan, maar ben nu weer zoekende.Had leuk paardje gevonden maar heb vervoersproblemen (geen auto) Vond het leuk foto's van Pepsi te zien.Van de pony's was Fonzy mijn favoriet! Groetjes aan alle bokkers en als er mensen willen reageren, altijd gezellig!!
groetjes,
Bianca Lodde
MissVicky schreef:Hoi hoi allemaal!
btje oud topic misschien maar ik was benieuwd of iemand mij iets kon vertellen over een pony die nu waarschijnlijk op Nieuw Amstelland staat...
Hij heette Knorretje, tenminste zo hebben wij hem gedoopt omdat ie in de galop altijd aan het knorren was. T is een vosje van ongeveer 1.30/1.35 groot. Hij was altijd heel erg schrikkerig en ik heb hem veel gereden toen ik stage liep bij de stal waar hij vandaan komt. Ben benieuwd hoe het nu met hem gaat! Ow ja, hij had wel een paar witte voetjes maar weet niet meer precies hoeveel, ook had ie n bles.
laat t me maar weten als je iets over m weet!
groetjes Iris