Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Die van mij gaan ook lekker naar buiten hoor. Ze hebben hier de mogelijkheid om zelf de inloopstal in te gaan. Maar gisteren hebben ze gewoon de hele dag in de wei gestaan.
Gisteren een foto gemaakt van mijn zwembad...
[ [url=m/hWv29N.jpg]Afbeelding[/url] ]
janderegelaa schreef:Sure_lee schreef:Die van mij gaan ook lekker naar buiten hoor. Ze hebben hier de mogelijkheid om zelf de inloopstal in te gaan. Maar gisteren hebben ze gewoon de hele dag in de wei gestaan.
Gisteren een foto gemaakt van mijn zwembad...
[ [url=m/hWv29N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt alleen niets maar aan de wei in de zomer want die verpest je hier ontzettend mee. Alle wortels gaan kapot.
Kinke schreef:Ik denk dat ik heel bijzondere paarden heb want mijn Spanjaarden vinden het heerlijk buiten, of het nou regent of sneeuwt. Maar ik kan ze ook wel zover krijgen dat ze bij het hek gaan staan dralen hoor, gewoon geen hooi in de wei leggen. In deze tijd van het jaar is er weinig gras en het gras wat er is zal niet geweldig smaken. Ik denk dat voor 99% van de "mijn paard gaat bij het hek staan wachten tot hij naar binnen mag: geldt, voer ze flink bij in de wei of paddock en ze blijven met alle plezier buiten.